
Eurospin se bo iz Italije in Slovenije širil v Evropo
Svetovne
08.11.2017
Italijanski diskonter Eurospin je že sedaj presegel zastavljeni cilj vsaj 50-tih otvoritev v koledarskem letu 2017.

Izvršni direktor Romano Mion je za italijanski medij Il Sole 24 Ore dejal, da je letošnja rast podjetja presegla pričakovanja in dodal, da bo prednostna naloga družbe še naprej odpiranje novih trgovin, ki so v lasti, ali pa jih neposredno upravljajo oziroma vodijo partnerji.
Na vprašanje o možni širitvi trgovinskega omrežja sicer eksplicitno ni razkril, na katere trge se namerava Eurospin širiti, je pa povedal, da jih Evropa vsekakor bolj zanima, kot trg ZDA, predvsem zaradi lažjih logističnih pogojev.
Poslovna strateguja Eurospina zasleduje predstavitev strankam prek enakega formata vseh prodajaln in ponujanja podoben nabor ponudbe (okoli 2000 artiklov), kot nemška konkurenta Lidl in Aldi (oziroma Hofer). Vsaka nova trgovina naj bi že v prvem letu poslovanja s prodajo pokrila vse stroške gradnje in zemljišča.
Trgovinsko verigo Eurospin sicer nadzirajo štirje enakovredni italijanski partnerji in sicer skupine Migross, Dao Cooperativa, Shop in Vega. Trenutno ima trgovec več kot 1100 trgovin, vključno s 47-timi na območju Slovenije.
Eurospin je leto 2016 končal s prihodki od prodaje v višini 4,7 milijarde evrov, kar pomeni 6,8-odstotni skok, v letošnjem koledarskem letu pa je njihov cilj vsaj 5 milijard evrov. Na matičnem trgu Italije ima 7-odstotni tržni delež.