E.Leclerc je konec junija ukinil storitev E.Leclerc Drive, vendar se lahko zgodi, da bo s podobno spletno prodajo kmalu začel Spar.
Mercator ima svojo spletno trgovino sicer že 18 let, sodeč po poletni izgradnji za dostavo in prevzem blaga v Cityparku pa se na tem področju premika v Sparovih prostorih ljubljanskega BTC, kjer so še pred poletjem začeli z deli na prevzemni postaji.
Za InStore so nam že pred slabim mesecem o začetku obratovanja tega prevzemnega mesta in Sparove spletne trgovine (na fotografiji) odgovorili nedoločno.
"O vseh novostih na tem področju vas bomo pravočasno obvestili,” so sporočili iz Spara. Blizu Letališke oziroma Leskoškove ceste (nasproti vojašnice Edvarda Peperka) ima že vrsto let svoj distribucijski center za prevzem blaga Tuš, kjer pa največ kupujejo gostinci in podjetja, medtem ko se projekt E.Leclerca za splošno uporabo očitno ni obnesel.
V diskonterjih – Hoferju, Lidlu in tudi Eurospinu – ne razmišljajo o spletni trgovini. Hofer za nekatere izdelke iz posebne ponudbe sicer ponuja dostavo do vrat, za posebej označene neživilske izdelke, ki so preveliki ali pretežki in omogočajo paketno dostavo, ter za katero kupec storitev dostave plača na blagajni.
Spletna ponudba trgovcev z živili je med trgovci precej skromna, saj je gostota fizičnih, glede na število prebivalcev, ena največjih v Evropi. Pred slabim mesecem je francoski E.Leclerc Drive prekinil dostavo hrane prek spletne strani na dom oziroma ob prevzemu naročnika, ki ga je blago na prevzemnem mestu že čakalo.
To storitev so uvedli konec maja 2014, ko so odprli prevzemno mesto v ljubljanskih Mostah na Letališki cesti v neposredni bližini sedeža Spara, kjer imajo projekt spletne trgovine po besedah direktorja Igorja Merviča že dolgo pripravljenega. "Ta projekt je že dolgo v našem predalu in čaka ...” E.Leclerc je lani julija odprl še drugo prevzemno mesto, vendar so po nekaj več kot treh letih ukinili tudi to storitev.
Sodeč po zadnjih podatkih Sursa (Statistični urad Republike Slovenije) primerjava spletnih nakupov Slovencev in Slovenk kaže, da njihovo število vsako leto narašča. V prvem četrtletju leta 2016 je nekaj manj kot polovica Slovencev opravila od enega do dveh spletnih nakupov. Največ spletnih nakupov opravi mlajša generacija shopperjev, starih med 25. in 34. letom, v kateri je spletni nakup v zadnjem letu opravilo 69 odstotkov ljudi. V tretjini nakupov so zapravili med 100 in 499 evri. Razlika med izrazoma shopper (v prevodu: nakupovalec) in potrošnik je ta, da so lahko potrošniki vsi, tudi dojenčki. Največ nakupov prek spleta opravijo za nakupe oblačil in športne opreme ter čevljev, opreme za gospodinjstvo (pohištvo, bela tehnika …), živila pa so povsem druga zgodba ... |