
Monster počasi dohiteva Red Bull
Svetovne
06.04.2017
Energijska pijača Monster, ki jo je leta 2002 predstavila ameriška družba Monster Beverage in ima 16-odstotni lastniški delež v njej tudi Coca-Cola, po tržnem deležu počasi prihaja v bližino vodilnega proizvajalca kategorije, Red Bulla.

Proizvajalec, ki je v ZDA na voljo v več kot 50 različnih okusih in ima čez lužo skoraj 40-odstotni tržni delež, je pred kratkim podpisal pogodbo z dirkačem Formule 1, Lewisom Hamiltonom.
Monster od letošnjega leta dalje prodaja tudi posebno pijačo z napisom imena omenjenega voznika. Britanec vozi za moštvo F1 Mercedes, ki tekmuje proti ekipi Red Bull (Max Verstappen in Daniel Ricciardo).
Bitka za prvo mesto se ne odvija le na asfaltu, temveč tudi med obema proizvajalcema. Podatki spletne strani Beverage Marketing navajajo, da je Monster v ZDA lani prodal 2400 milijonov litrov pijač in se v kategoriji energijskih napitkov uvrstil na prvo mesto.
Prek močnega distribucijskega omrežja Coca-Cole je Monsterju v nekaterih državah uspelo močno povečati prisotnost in tako je drugi najpomembnejši trg postala Japonska, kjer ima energijska pijača več kot 30-odstotni delež.
Globalno gledano je Monster sicer še vedno krepko za Red Bullom, a ga dohiteva. Slednji si v celoti gledano lasti 30,2-odstotni svetovni tržni delež, Monster je drugi z 21,1 odstotka, tretji pa je TC Pharmaceutical z 11,8 odstotka (Euromonitor, 2015).