Spletni mediji lahko odslej uporabnikom t.i. "ad blockerjev"prepovejo pristop k svojim vsebinam. Spletni založniki so namreč dosegli veliko zmago proti tistim, ki uporabljajo blokerje oglasov, da bi lahko prebirali zgolj vsebine.

EU (Evropska unija) je presodila, da spletni mediji lahko uporabijo orodja, da onemogočijo "software" za blokado oglasov.
EK (Evropska komisija) je nedavno sprejela celo vrsto odločitev s katerimi želijo popraviti zasebnost uporabnikov, veliko polemik pa je povzročilo vprašanje, kaj storiti s tistimi, ki uporabljajo "blokatore" oglasov. Z drugimi besedami gre pri tem za vprašanje ali lahko spletni založnik ve, kdo te blokerje uporablja in kdo ne.
EU se je postavila na stran založnikov in to odločitev utemeljila s tem, da so prihodki od oglasov način za plačevanje vseh, ki ustvarjajo brezplačno vsebino.
Glede na analizo PageFair in Priori Data, globalno kar okoli 300 milijonov ljudi uporablja kako od oblik blokiranja oglasov na telefonih, medtem ko 200 milijonov uporabnikov to počne na svojih prenosnikih.