
Večje zanimanje za ustekleničeno vodo povzročilo rast podjetja KMV
Svetovne
02.08.2016
Skupina KMV je v prvi polovici leta 2016 zabeležila rast prodaje. Vlaganje v tuja podjetja ter novi, inovativni izdelki so se izkazali kot uspešna strategija poslovanja.

To rekordno rast podjetja so povzročili inovativni izdelki ter rastoči trend evropskih potrošnikov, ki izbirajo zdrave naravne ter gazirane mineralne vode. Njihova potrošnja se tako tudi v letošnjem letu povečuje, tako na Češkem, kot drugje v Evropi.
Prodaja ustekleničene vode se je povečala v vseh državah Centralne Evrope, kjer ima KMV v lasti proizvodne obrate (t.j. Češka, Avstrija in Madžarska).
''V zadnjem letu je češki trg zrasel za 5,7 %, avstrijski za 5,3% in madžarski za kar 6,2%'', je dejal izvršni direktor KMV, Alessandro Pasquale. Polletno rast KMV na češkem trgu so povzročili inovativni izdelki: nova linija Mattoni vode z okusom, ki vključuje inovacije v dizajnu; novi okusi sirupov Dobra voda s povečanjem linije izdelkov v večje formate po 2,5 litra.
Tudi mineralna voda Poděbradka je lansirala nove okuse v že obstoječo linijo izdelkov ter predstavila novo grafično podobo. Znotraj nove linije so se znova pojavile priljubljene Poděbradka limonade, ki so sedaj na voljo v restavracijah za točenje s pip in sodov.
KMV skupina razvija svoje tuje pridobitve, še posebej na madžarskem, kjer so kupili dva vodilna lokalna proizvajalca pijač (Kékkúti Ásványvíz in Szentkirályi Ásványvíz). Prav zaradi te pridobitve je KMV postal največji proizvajalec ustekleničene mineralne ter izvirske vode v Centralni Evropi.
Dobiček obeh podjetij je v prvi polovici leta 2016 zrasel za 80%.
''Zahvaljujoč našim poznavalcem področja smo uspeli pridobljene znamke razviti, še posebno pa smo ponosni na vodilno madžarsko znamko Theodora, mineralno vodo, ki prihaja iz območja Blatnega jezera. Na delikaten način smo poskusili vključiti češko tradicijo dodajanja okusov in tako v prvi polovici leta 2016 predstavili Theodoro s tremi različnimi okusi. Zahvaljujoč velikemu povpraševanju na madžarskem trgu, imamo v načrtu razširitev proizvodnih kapacitet'', je pojasnil izvršni direktor KMV, Alessandro Pasquale.
KMV skupina posluje dobro tudi na drugih evropskih tržiščih. V Slovaški in Avstriji so v prodaji ustekleničene mineralne vode na drugem mestu, v Avstriji pa so tudi na tretjem mestu v prodaji naravnih mineralnih vod z okusom. KMV je dosegel dobre rezultate tudi z izdelkom Magnesia, v količini 1,5 litra na Poljskem trgu, kjer se je izdelek po mnenju prodajalcev na drobno uvrstil na prvo mesto in prejel nagrado TOP FMCG 2016 v kategoriji vod.
KMV skupina je bila uspešna tudi v izvozu v več kot 20 držav po svetu. Opazen primer je rast na Kitajskem, ki je po izvozu izdelkov na 4. mestu. Priljubljenost KMV izdelkov nakazujejo tudi sejmi na kitajskem in Mattoni se lahko pohvali z zmago v svoji kategoriji na sejmu IFE CHINE Canton, navkljub težki konkurenci 60 vod s celega sveta! Druge večje države, v katere podjetje izvaža so Nemčija, Združene države ter Združeni Arabski Emirati.
*svetovni trendi v interesih potrošnikov na področju zdrave vode se nadaljujejo - agencija za tržne raziskave Canadian je v januarju 2016 potrdila: svetovna prodaja ustekleničenih vod je v letu 2015 dosegla 231 milijard litrov, ta številka pa je prvič v zgodovini presegla številke prodaje gaziranih pijač (229 milijard litrov).