Lidlovi kupci ustvarili svoj okus sladoleda

Svetovne

26.07.2016

Hčerinsko podjetje Lidl Italia je predstavilo sladoled "Gelato FANtastico", nov izdelek, ki so ga z glasovanjem prek družabnega omrežja ustvarili kar kupci.
 
Več kot 1.6 milijona navdušencev je sodelovalo v pobudi, s katero je Lidl želel ustvariti sladoled, ki bi bil po okusu njihovih zvestih kupcev v Italiji. Na glasovanje so Italijani prijavili kar 2000 različnih vrst sladoleda, poroča ESM Magazine.
 
Prvo mesto na izboru si je z 2500 glasovi prislužil sladoled "Gelato FANtastico" z okusom kokosa in pistacije, na vrhu pa ga pokriva bela čokolada in koščki mlečne čokolade.
 
Lidl bo sladoled na police postavil pod svojo blagovno znamko sladoleda "Gelatelli".
 
Trgovec je s takšno pobudo na Facebooku navdušil že lani, ko so njegovi kupci skušali najti čim boljše sestavine za pizzo. Ta je še danes naprodaj v vseh trgovinah Lidla na Apeninskem polotoku.