Modri lonček Nivea Creme je dosegel svetovno slavo. Vsem dobro poznana oblika škatlice prebudi spomine na otroštvo, značilen vonj Nivea in občutek na koži po sami uporabi pa ostaneta v spominu skozi vse življenje.
Skrivnost uspeha in vztrajnih prizadevanj sega v leto 1890, ko si je izobražen lekarnar dr. Oscar Troplowitz zastavil jasen cilj. Z željo po kakovostnih izdelkih, ki bi bili vsem na dosego, je istega leta kupil laboratorij hamburškega lekarnarja Paula C. Beiersdorfa.
Sam začetek zgodbe NIVEA pa sega v leto 1911, ko so lekarnar Troplowitz, dermatolog prof. dr. Paul Gerson Unna in kemik dr. Isaac Lifschütz združili svoje strokovno znanje in razvili kremo, ki je bila posebej prilagojena potrebam kože in ki naj bi s svojimi lastnostmi povzročila revolucijo v svetu nege kože.
Rdeča nit je bila v novem odkritju Lifschützevega emulgatorja, ki je prvič omogočil stabilno združitev vode in olja. V emulziji vode v olju so drobne kapljice vode trdno obdane z oljno fazo. To preprečuje, da bi v kremo zašli mikroorganizmi in bakterije.
Emulgator Eucerit daje že kultnemu modremu lončku Nivea Creme značilno snežno belo barvo, skrivnost samega uspeha pa izvira tudi iz značilnega vonja kreme. Šopek bergamotke, pomaranče, sivke, vrtnice, bezga in šmarnice je postal nezamenljivi prepoznavni znak blagovne znamke.
Z znamko Nivea je Beiersdorf iznašel nego kože, ki jo nenehno izboljšuje in postavlja standarde po vsem svetu. Prvi izdelek za zaščito pred soncem, prvo mleko za telo, prvi balzam po britju brez alkohola, prvi šampon za vsakodnevno uporabo, prvi negovalni dezodorant ali prva nega proti staranju kože s koži lastnim koencimom Q10.
Inovativno raziskovanje kože in razvoj metod in izdelkov danes zaposlujeta več kot 850 ljudi v oddelkih za raziskave in razvoj po vsem svetu. Na svetovnem trgu je več kot 500 vrst izdelkov vse od nege za dojenčke do linij za anti-age nego.
Če bi do zdaj prodane lončke Nivea postavili v vrsto, bi ta segala skoraj do Lune. Teoretično bi Nivea s takšnim prodajnim tempom leta 2020 pristala na Luni. Že od leta 1914 je na voljo v 34-ih državah, danes pa je naprodaj v več kot 200-ih državah.
Vendar je krema Nivea več kot le negovalni izdelek. Blagovna znamka sestoji iz kultnosti in brezčasnosti, vešče združuje tradicijo in modernost ter ob tem dokazuje, da ji ni treba loviti kratkotrajnih trendov.