Uspešno zaključen 2. FMCG Summit Sarajevo

Regionalne

20.04.2016

Včeraj se je uspešno zaključil 2.FMCG Summit Sarajevo, ki ga je organizirala revija InStore. Glavno sporočilo letošnjega FMCG Summita je, da lahko skupno napredujemo samo z medsebojnim sodelovanjem.

Več kot 500 udeležencev letošnjega Summita se je lahko ob 15-tih predstavitvah seznanilo z izzivi o prihodnosti področja FMCG industrije v Bosni in Hercegovini ter o tem kako prodajni mangement v FMCG industriji narediti za še uspešnejšega.
 


Rešid Muratović, glavni in odgovorni urednik revije InStore je v imenu organizatorja Summita izrazil zadovoljstvo in se strinja z glavnim sporočilom. 

Rusmir Hrvić, prvi človek Skupine AS je ob zaključku drugega FMCG Summita povedal: "Zadovoljen sem s Summitom in da smo bili spet udeleženci."

V tematskem delu bloka, ki je bil namenjen prihodnosti FMCG industrije je med ostalimi govoril tudi Branislav Lovrić iz Podravke, ki je na glas razmišljal o inovativnosti ter tem kako širiti kategorijo in razvijati nove proizvode.
 
Nataša Gaon-Grujić iz Atlantic Grupe je s primerom inovacije spregovorila o "redisignu" in odpiranju novih kategorij znotraj kategorije paštet, Janja Božič Marlot iz Mediane pa je predstavila nakupne navade državljanov zahodnega Balkana.
 

V nadaljevanju so predavatelji govorili o napredku prodajnega managementa v FMCG industriji, nasvete na to temo oz. kako dobiti in zadržati "listing" pa je predstavila tudi Davorka Biondić Vince iz podjetja Biondi.
 
Adnan Misimović iz Megamixa je govoril o tem, kako distributerji ločijo svoje proizvajalce in kje so priložnosti za izboljšave, Admira Isaković in Emina Mušinović pa v imenu  Drogeriemarkta prihodnost te blagovne znamke.

Konferenco so zaključili z okroglo mizo, kjer so se predstavili panelisti: Sead Bašić, Elma Pašić, Edin Ibrahimović, Nataša Gaon-Grujić in Miroslav Soldat, ki so se strinjali, da lahko skupno napredujemo samo z medsebojnim sodelovanjem tudi kar zadeva preboj FMCG v BiH.

Generalni pokrovitelj Summita je bilo trgovinsko podjetje Bingo, partnerji pa: Podravka, Ledo, Zvijezda, Klas, Grand Black'n'Easy, Sarajevski Kiseljak, Sarajevska Pivara, Menprom, Argeta, Nelt, Planet, Konzum, Geneco, Megamix, Blok d.o.o Peugeot Koncesionar, LRC BIS.