
Rešid Muratović, glavni in odgovorni urednik revije InStore je v imenu organizatorja Summita izrazil zadovoljstvo in se strinja z glavnim sporočilom.
Rusmir Hrvić, prvi človek Skupine AS je ob zaključku drugega FMCG Summita povedal: "Zadovoljen sem s Summitom in da smo bili spet udeleženci."
V tematskem delu bloka, ki je bil namenjen prihodnosti FMCG industrije je med ostalimi govoril tudi Branislav Lovrić iz Podravke, ki je na glas razmišljal o inovativnosti ter tem kako širiti kategorijo in razvijati nove proizvode.

V nadaljevanju so predavatelji govorili o napredku prodajnega managementa v FMCG industriji, nasvete na to temo oz. kako dobiti in zadržati "listing" pa je predstavila tudi Davorka Biondić Vince iz podjetja Biondi.
Konferenco so zaključili z okroglo mizo, kjer so se predstavili panelisti: Sead Bašić, Elma Pašić, Edin Ibrahimović, Nataša Gaon-Grujić in Miroslav Soldat, ki so se strinjali, da lahko skupno napredujemo samo z medsebojnim sodelovanjem tudi kar zadeva preboj FMCG v BiH.
Generalni pokrovitelj Summita je bilo trgovinsko podjetje Bingo, partnerji pa: Podravka, Ledo, Zvijezda, Klas, Grand Black'n'Easy, Sarajevski Kiseljak, Sarajevska Pivara, Menprom, Argeta, Nelt, Planet, Konzum, Geneco, Megamix, Blok d.o.o Peugeot Koncesionar, LRC BIS.