
Za najboljši znamki izbrana Ferrero in Coca-Cola
Svetovne
05.11.2015
Na proglasitvi najbolj priljubljenih blagovnih znamk pri naših zahodnih sosedih sta se priznanja veselila Coca-Cola in Ferrero.

Razvrstitev "Best Brands Product Italia 2015" je omenjena proizvajalca postavil na čelo vseh udeležencev FMCG industrije v kategorijah "Best Brand Product” (Coca-Cola) in "Best Brand Corporate” (Ferrero).
Razvrstitev najboljših znamk kaže pomembnost blagovnih znamk na podlagi dveh kriterijev: uspeh blagovne znamke (dejavnik vključuje tržni delež, zvestobo strank in premium ceno) ter čustvena povezava (zavedanje blagovne znamke, indeks njenega potenciala in potencial navzkrižne prodaje).
Nagrada "Best Brands Product" je bila leta 2004 ustvarjena v Nemčiji. Skupaj z agencijo Gfk jo je pomagala razviti družba za komuniciranje Gfk, letos pa se je prireditev prvič pojavilo tudi v Italiji.
Coca-Cola je bila pohvaljena za prispevek k "spremljanju življenja Italijanov že skoraj celo stoletje, neprekinjeno uspevanje oživljanja blagovne znamke in za neprimerljivo zmožnost ohranjanja pomembnosti". Ameriško podjetje je zmagalo pred 242 blagovnimi znamkami v 33 različnih kategorijah, sicer pa so poleg Coca-Cole med 15 ozko izbranih kandidatov prišla še naslednja imena: Findus, Dash, Granarolo, Lego, Lavazza, Algida, Apple, BMW, Ace, Nike, Rio Mare, Mulino Bianco, Nutella in Samsung.
Ferrero je v svoji kategoriji "Best Brand Corporate” prehitel zredčen spisek naslednjih imen: Barilla, Campari, Ferrarelle, Lavazza, Perfetti, San Pellegrino, Coop. Vmes so bile tudi blagovne znamke, ki ne sodijo v kategorijo živil: Calzedonia, Ferragamo, Giochi Preziosi, Luxottica, Moncler, Pirelli in Tod’s.
Svetovne