Karlovarske mineralni vody vstopa na trg regije

Regionalne

11.09.2015

Kot kaže, se bo že v kratkem konkurenca v kategoriji vod, po mnenju nekaterih v že tako močno zasičeni kategoriji izvirskih in mineralnih vod v regiji, še zaostrila, saj se nam po Kofolinem prevzemu Radenske zdaj obeta še en češki igralec.
 
Češka multinacionalka, Karlovarske mineralni vody, a.s. (KMV), ki je z več kot 50-odstotnim tržnim deležem vodilna v omenjeni kategoriji na Češkem, je namreč sredi julija že ustanovila podružnico v Sloveniji, kar pomeni, da bodo kupci že kaj kmalu lahko njihove izdelke dobili na trgovskih policah. 
 
Po informacijah, ki smo jih dobili za InStore, naj bi podjetje KMV na slovenski trg in kasneje tudi na druge trge bivše Jugoslavije vstopilo z dvema blagovnima znamkama – Mattoni in Magnesia.
 
Mattoni je ikonična blagovna znamka mineralne vode na Češkem, Magnesia pa je znana po svoji sestavi, saj vsebuje veliko naravnega magnezija, ki blagodejno vpliva na zdravje.
 
 
O podjetju Karlovarske mineralni vody

So največji češki proizvajalec izvirskih in mineralnih vod. Podjetje je leta 1873 ustanovil Heinrich Mattoni. Izviri se nahajajo v bližini svetovno znanih Karlovih Varov (Carlsbad). Sedanjo obliko je podjetje izoblikovalo od leta 1990, zahvaljujoč velikim vlaganjem lastnikov italijanske družine Pasquale (na fotografiji izvršni direktor podjetja, Alessandro Pasquale). Naj omenimo samo letošnje prevzeme. Sredi letošnjega marca so od podjetja Nestle Waters na Madžarskem odkupili Kékkúti Ásványvíz, konec julija pa od italijanskega podjetja Molinari moravskega polnilca in proizvajalca - Hanácká kyselka. Prav tako so aprila letos z madžarsko št. 2 v kategoriji vod, Szentkirályi Ásványvíz, ustanovili skupno podjetje, holding Central European Mineral Water, kjer imajo KMV 80-odstotni delež kapitala. Skupaj s hčerinskim podjetjem Waldquelle v Avstriji in podružnicami v Nemčiji, na Poljskem in Slovaškem ima podjetje vodilni tržni delež v kategoriji vod v centralni Evropi. V prvem polletju je podjetje KMV doseglo 31% rast prodaje v primerjavi z enakim obdobjem lani, tako je ustvarilo za 3,5 milijarde čeških kron (približno 130 milijonov evrov) prometa. Izvažajo v več kot 26 držav, zaposlujejo pa okrog 950 delavcev.