Po zadnjih podatkih raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS), ki jo pod okriljem Slovenske oglaševalce zbornice (SOZ) izvaja podjetje Gemius Adria,slovenske spletne strani obiskuje največ mladih med 25. in 34. letom starosti in sicer kar 16 ur in pol mesečno.

Nekoliko manj, 14 ur in 40 minut so na slovenskih spletnih straneh uporabniki med 35. in 44. letom starosti, dobrih 13 ur pa uporabniki med 45. in 54. letom. Starejši od 55 let slovenske spletne strani mesečno pregledujejo 11 ur in 40 minut, mladi med 15. in 24. letom 9 ur in 15 minut, najmlajši spletni uporabniki v raziskavi MOSS, uporabniki med 10. in 14. letom, pa le 4 ure in 20 minut.
Povprečni spletni uporabnik je maja letos torej slovenskim spletnim stranem namenil 12 ur in 50 minut, kar je skoraj uro več kot pred štirimi leti.
Največ spletnih obiskovalcev, 27 odstotkov, ima končano štiriletno srednjo šolo. Petina jih je končala višjo, visoko šolo, univerzo ali več, petina triletno srednjo šolo, petina pa se še šola.
Osnovno šolo ali manj je končala desetina spletnih uporabnikov.