SLO bocni levo
SLO bocni desno

Posebna embalaža Nutelle za milanski Expo

Svetovne

10.06.2015

Blagovna znamka priljubljenega namaza Nutella se je za milanski Expo predstavila v novi preobleki.
 
Italijanski proizvajalec Ferrero je posebej za milanski sejem Expo predstavil omejeno embalažo priljubljenega namaza Nutella. Posebni primerki lešnikovo-kakavovega namaza nosijo logotip milanskega sejma, čigar sponzor je Nutella, in slike znanih italijanskih zgradb, kot na primer rimskega Koloseja, poševnega stolpa v Pisi ...
 
Na voljo sta dve embalaži - večja v kozarcu za 1 kg, ki ima v italijanskih trgovinah ceno 7.69 evrov, manjši pa je v 200-gramskem kozarcu in stane 2.90 evra.
 
Nutella tesno sodeluje z letošnjim svetovnim sejmom Expo, saj lahko obiskovalci na dogodku izvedo več o procesu proizvodnje enega izmed najpriljubljenejših namazov na svetu. Ferrero predstavi vseh sedem sestavin, brez katere Nutella ne bi bila tako okusna.