Mato Zadro, predsednik uprave Tvornice duhana Rovinj (TDR) je za InStore spregovoril o načrtih podjetja in zanikal govorice o prodaji.
Na rednem letnem druženju z novinarji iz regije v Rovinju je "mladi” predsednik uprave (položaj je uradno zasedel 15.aprila 2013) dejal, da so vsa ugibanja v medijih o možnem novem strateškom partnerju TDR-a in prodaji večinskega lastniškega paketa s strani kake multinacionalnega podjetja (najpogosteje se omenja JTI) le ugibanja in špekulacije, ki se jih ne da komentirati.
Kaj je res v zvezi s prodajo TDR-ja, najbolj se omenja JTI?
Mediji so to sprožili in tovrstne špekulacije ne bi komentiral.
Položaj predsednika uprave Tvornice duhana Rovinj (TDR) ste zasedli po sedmih letih uspešnega vodnja vašega predhodnika, Davorja Tomaškovića, prišli pa ste iz Dukata.
TDR je ugledno hrvaško podjetje in opravljati vlogo predsednika uprave podjetja s tako tradicijo, mi predstavlja velik profesionalni izziv. Prepričan sem, da bomo kljub gospodarski krizi in spremenjenim tržnim okoliščinam, uspešno nadaljevali. Res je, da sem prišel iz Dukata oz. Lactalisa, kjer sem se dokazal predvsem z vodnjem v BiH.
Katere so vaše oz.glavne naloge TDR in Skupine Adris v prihodnosti?
Uprava Tovarne tobaka Rovinj (TDR) raziskuje različne strateške opcije za podjetje, naši cilji pa so zagotoviti razvoj in čimboljši položaj na tržiščih.
Turizem postaja vedno pomembnejši del poslovanja Skupini Adris in zelo pomembno vliva na rezultate, a nazadnje ste se začeli ukvarjati tudi z zavarovalniškim poslom, ko ste kupili večinski delež Croatie osiguranje.
Nadaljevali bomo z vlaganjem v turizmu, a tudi drugje, kjer poslujemo. V prihodnosti seveda pričakujemo, da bodo tudi ostale dejavnosti s katerimi se ukvarjamo, napredovale. Zelo pomembni smo v proizvodnji zdrave hrane itd.
Na konferenci je bilo omenjeno, da imate v skupini Adris več kot 8000 zaposlenih in da veliko pozornosti posvečate tudi izobraževanju kadra?
Tako je, v kadre stalno vlagamo in menimo, da je izobraževanje pomembno. Direktor makedonske izpostave je kot naš štipendist zaključil študij ravno v Poslovni šoli (IECD-ju) na Bledu pri vas.
Kako pa komentirate vaš najmanjši slovenski tržni delež med vsemi državami, kjer poslujete v regiji (3,4% op.p.)?
Razlogi so številni, a eden od glavnih je, da se je Slovenija kot tržišče odprlo v svet prej od ostalih,in so bile tam dostopne vse globalne blagovne znake. Raven ponudbe v Sloveniji je zelo visoka, a navkljub temu tudi tam dosegamo dobre rezultate in imamo naše stalne zveste porabnike.
Ena od vaših šestih blagovnih znamk je poimenovana po Slovencu Walterju Wolfu in je vaša druga najpomembnejša blagovna znamka (po Ronhillu), kajne?
Da, to je del posla pred dobrima dvema desetletjema, blagovna znamka WW pa je prisotna na petih regionalnih tržiščih.
Grubić:"Govorice o prodaji so ugibanja" Največkrat omenjeni kupec JTI sicer sodi med štiri največje svetovne proizvajalce cigaret. Po deležu prodaje so pred njim le Philip Morris, British American Tobacco in Imperial Tobacco, ki zasedajo več kot 80% svetovnega in več kot 90% zahodnoevropskega tržišča. Direktor korporativnih komunikacij Skupine Adris, Predrag Grubić, je o medijskih ugibanjih o prodaji TDR-a, povedal:" Govorice o prodaji so ugibanja. Vse, kar lahko v zvezi s tem povemo je to, da se v TDR s tem ne obremenjujemo in je naš cilj samo, da zadržimo oz.povečamo naše tržne deleže, zadržimo delovna mesta v tovarni TDR v Kanfanaru (cca.800 op.p.)."
|