
Henkel združuje Laundry & Home Care in Beauty Care v Henkel Consumer Brands
Svetovne
07.03.2022
Družba Henkel je predstavila načrte za združitev svojih poslovnih programov Laundry & Home Care (Pralna sredstva in čistila) in Beauty Care v eno poslovno enoto: Henkel Consumer Brands (Potrošniške tržne znamke). 

Družba bo nemudoma začela s pripravami na postopek integracije in načrtuje vzpostavitev nove ureditve najpozneje do začetka leta 2023.
Z novim poslovnim programom bodo pri Henklu oblikovali platformo za rast, sestavljeno iz več kategorij, tako da bodo združili svoje tržne znamke in poslovna področja, vključno z znamenitimi tržnimi znamkami, kot sta Persil in Schwarzkopf, kar vključuje tudi segment za profesionalne frizerske salone.
"Združili bomo moči v naših segmentih potrošniškega blaga in ustvarili močno, celostno poslovno enoto kot osnovo za prihodnjo dobičkonosno rast. Celostni segment Consumer Brands (Potrošniške tržne znamke) bo prinesel znatne prednosti za Henkel, naše delničarje, stranke ter time, poleg tega bo imel dobre možnosti za aktivno oblikovanje svoje prihodnosti v izjemno dinamični industriji," je povedal Carsten Knobel, predsednik upravnega odbora družbe Henkel.
"Oblikujemo platformo iz več kategorij, ki bo imela približno 10 milijard evrov prodaje. To bo doprineslo k boljši osnovi za nadaljnjo optimizacijo in oblikovanje našega portfolia za doseganje večjega profila rasti in marže. Poleg tega bomo zajeli pomembne sinergije in izboljšanje učinkovitosti, kar nam bo omogočilo sprostitev sredstev, ki jih bomo delno uporabili za ciljno usmerjene investicije v naše strateške prioritete, kot so inovacije, trajnostni razvoj in digitalizacija. Postali bomo še zanimivejši delodajalec, ki nudi pomembnejše vloge in možnosti za napredovanje v zanimivi industriji. Če povzamem: Prepričan sem, da bo ta združitev naš načrt za celostno rast dvignila na naslednjo raven."
Združitev je zasnovana za spodbujanje rasti in dobičkonosnosti segmenta za potrošniško blago ter podjetja. To se odraža tudi v novih srednje- do dolgoročnih finančnih ciljih, ki jih je predstavil Henkel: Družba zdaj načrtuje 3- do 4-odstotno organsko rast prodaje, prilagojeno maržo iz poslovanja (EBIT) v višini približno 16 odstotkov in srednjo do visoko enomestno odstotno vrednost rasti prilagojenega dobička na prednostno delnico (pri stalnih menjalnih tečajih vključno z združitvami in prevzemi).