SLO bocni levo
SLO bocni desno

Skupina Schwarz do 2018 najmočnejša v Evropi

Svetovne

23.06.2014

Analize kažejo, da bo priljubljenost diskonterjev trajala še naprej, s čimer bo skupina Schwarz med podjetji, ki se ukvarjajo s trgovino na drobno, kmalu prehitela francoski Carrefour in britanski Tesco.
 
Glede na to, kako diskonterji počasi prevzemajo vodstvo v tržnem deležu po celi Evropi, naj bi podjetje, ki stoji za verigo Lidl, do leta 2018 postalo največji zahodnoevropski trgovec. "To bo posledica nezaustavljive rasti trgovin diskontnih formatov," je projekcijo pojasnil David Gray, maloprodajni analitik agencije Planet Retail, ki na spletu deluje tudi z inačico revije.
 
Gray predvideva, da bo skupina Schwarz (Kaufland in Lidl) v naslednjih štirih letih s takim ritmom prehitela tako Carrefour kot Tesco, saj naj bi ji prodaja narasla čez 80 milijard evrov (trenutno 65 milijard), vse skupaj pa naj bi bilo posledica tega, da bo Lidl v kratkem postavil vse več trgovin kar v središču mest, ponudil več izdelkov pod lastno blagovno znamko in razširil ponudbo sveže hrane.
 
Lidl naj bi tako v prihodnjih letih rasel kar 5% letno, njihov hard diskonterski konkurent Aldi pa 3,5%, kar tudi ni malo. Tako naj bi slednji v enakem obdobju na četrtem mestu prehitel nemško skupino Metro.
 
Omenjena nemška trgovca v Veliki Britaniji že sedaj nadzirata 8% od 160 milijard funtov "težkega" britanskega trga na drobno, kar je največje štiri lokalne trgovce (Tesco, Asda, Morrison's in Sainsbury's) prisililo v panično nižanje cen.