
Ikea končuje revolucijo odpiranj nakupovalnih središč
Regionalne
28.05.2014
Odprtje pohištvenega centra Ikea bo pomenilo konec osemletnega obdobja, ko se je v Zagrebu in okolici številka nakupovalnih površin povečala za skoraj petkrat. Prostora za nadaljnjo rast praktično ni več, saj s 700 kvadratnimi metri na 1000 prebivalcev Zagreb že sedaj prekaša povprečje evropskih prestolnic.

S skupno površino 530.000 kvadratnih metrov prostora v trgovskih centrih ima Zagreb več kot polovični delež vse prodajne površine celotne Hrvaške. Omenjena površina vključuje ulične trgovine v mestnem jedru, pa tudi trgovinske centre znotraj in izven mesta.
Večina trgovskih središč se nahaja na vstopnih točkah v mesto, najbolj zapolnjen s trgovinami je Westgate (80.000 kvadratnih metrov), manjši centri Centar Kaptol, Cvjetni, Importanne pa se nahajajo v središču mesta (60.000 kvadratnih metrov).
Tu so še centri večjih trgovskih verig Konzuma, Plodin, Mercatorja, Interspara, Emmezete in drugih, ki poleg svojih lastnih trgovin vsebujejo tudi ostale večnamenske prodajalne.
Obstoječa ponudba trgovskih središč se bo avgusta letos povečala še za dodatnih 40.000 kvadratnih metrov, saj se v Rugvici odpira Ikea. Za zdaj se bo predstavila le s prvo fazo projekta "blue box", drugi del v Zagrebu pa bi prestolnici naših južnih sosedov prinesel še dodatnih 65.000 "kvadratov".