Metro Cash & Carry Hrvaška je na sejmu Gast Expo v Ljubljani napovedal širitev omrežja v Slovenijo. Potencialnim slovenskim kupcem je Metro predstavil izbiro sveže hrane ter program lastnih blagovnih znamk, ki ponuja splošne rešitve za gostinstvo, hotelirstvo, trgovce, peke in druga majhna/srednja podjetja.

"
Po številnih vprašanjih iz Slovenije smo se odločili zagotoviti 24-urno dostavo za slovenski trg. Vsej naši hrani, vključno s tisto, ki jo dostavljamo, je preverjena sledljivost, kar pomeni, da kupcem jamčimo za varnost in nadzor kakovostnih izdelkov od njive do mize. Nepretrgana veriga zamrznjene hrane je ključna za varno dostavo hrane, saj zagotavlja popoln nadzor in kontrolirane temperaturne pogoje med prevozom izdelkov," je povedal
Robert Kuhta, direktor nabave svežega in ultra svežega asortimana.
Več kot 5.000 hrvaških profesionalnih kupcev trenutno uporablja storitve dostave podjetja Metro. Da bi si zagotovili kar se le da boljšo pokritost slovenskega trga in rastoče zanimanje hrvaških kupcev, je Metro Cash & Carry Hrvaška konec leta 2013 zaposlil dodatnih 50 delavcev v vlogi prodajnih predstavnikov za dostavo.

V 50-tih letih izkušenj z več kot 20-timi milijoni kupcev po svetu ima Metro vsak dan vpogled v potrebe profesionalnih kupcev. Kot odgovor na potrebe kupcev je Metro leta 2011 na Hrvaškem zagotovil storitev dostave, ki bo odslej na voljo tudi slovenskim kupcem.
Metro Cash & Carry upravlja s HACCP standardnom upravljanja s hrano. Ta prek analiz in nadzora bioloških, kemijskih in fizičnih vplivov vstopnih surovin, ravnanja s hrano, proizvodnjo, distribucijo in prodajo izdelkov končnemu potrošniku zagotavlja varnost hrane.
Cilj takšnega pristopa je utrditev preventivnih ukrepov, s katerimi se tveganja zmanjšajo na primerno raven.