
V novo leto s klasičnimi izdelki znamke Nivea
Slovenija
14.01.2014
Blagovna znamka Nivea je svoje prvo praznovanje v novem letu pričela z druženjem v družbi svojih klasičnih izdelkov – NIVEA Crème, NIVEA mleka za telo in Original balzama za britje. Poleg tega je v modrem ambientu napovedala akcijo družbene odgovornosti NIVEA Podarite nam modro srce.

Strokovnjakinja za kulturo oblačenja Lea Pisani je v pogovoru s predstavnicami znamke NIVEA Nelo Zadro (vodjo marketinga za Slovenijo in Hrvaško za znamko NIVEA) in Anito Bogataj Melihen (produktno vodjo za nego obraza pri znamki NIVEA) zaupala kaj je tisto, kar nekaj naredi klasično.
Po njenem mnenju klasika ni slučaj. Je vedno rezultat sodelovanja med proizvajalcem in potrošnikom. Klasiko pokaže čas, odločilna lastnost, ki ima poglavitno vlogo pri tem, da postane določena stvar klasika pa je popolnost – naj gre za klasiko pri oblačilih, glasbi ali kremi. Poleg pogovora o klasiki pa so predstavnice znamke NIVEA napovedale tudi prenovljeno akcijo družbene odgovornosti, ki sliši na ime NIVEA Podarite nam modro srce.
Prenova se je zgodila v skladu z novo strategijo družbene odgovornosti, ki jo bodo izvajali v imenu znamke NIVEA po celem svetu: NIVEA skrbimo za družino. V Sloveniji NIVEA skrbi za družine že osmo leto zapored preko Učnega sklada, ki so ga ustanovili skupaj z Zvezo Prijateljev Mladine Slovenije (ZPMS). S skladom NIVEA pomaga otrokom iz socialno šibkejšega okolja na poti do izobrazbe. Za vsako modro srce bo podjetje Beiersdorf d.o.o. prispevalo sredstva za štipendiranje otrok.
Akcija se bo pričela konec januarja 2014.