SLO bocni levo
SLO bocni desno

Cocktina akcija Osveži življenje! med štirimi finalisti EACA Euro Effie

Regionalne

27.06.2013

Cockta je s kampanjo Osveži življenje! med štirimi finalisti EACA Euro Effie nagrad 2013 v kategoriji nizko proračunske kampanje.
 
Strokovna žirija EACA Euro Effie nagrad 2013 je 18. junija v ožji izbor uvrstila 40 komunikacijskih kampanj, ki se potegujejo za zlato priznanje za komunikacijsko učinkovitost. Med finaliste se je uvrstila tudi blagovna znamka Cockta s kampanjo Osveži življenje!, ki so jo za Atlantic Grupo zasnovali v agenciji Pristop.
 
Atlantic Grupa je v letu 2012 želela okrepiti podobo blagovne znamke Cockta, pridobiti nove kupce z lansiranjem dveh novih okusov in inovativno komunikacijsko podporo ter povečati prodajo. V ta namen so s komunikacijsko kampanjo Osveži življenje! blagovni znamki Cockta nadeli nov pozitiven komunikacijski ton in nov slogan.
 
Tako je Cockta postala zabavna, lahkotna, poletna in osvežujoča. Za izhodišče Cocktine zgodbe so v skladu z retro trendom vzeli retro pesem Program Tvog Kompjutera z zapomnljivim refrenom znane hrvaške skupine Denis i Denis iz leta 1984 in ga s pomočjo slovenskega producenta Cazzafure in pevke Senidah ponovno zmiksali, mu dodali trendovski beat. Cocktin Facebook profil je najprej osvežila aplikacija Cockta Music Video Creator, kjer so na prej nastavljene scene uporabniki lahko ustvarili svoj glasbeni video.
 
Še bolj pa je postal obiskan, ko je začetek poletja 2012 zaživela prva spletna radijska postaja pod okriljem blagovne znamke na področju bivše Jugoslavije - Cockta Live Radio! Cocktina spletna radijska postaja še danes ponuja neprekinjeno zabavo za poslušalce, ustvarja pa tudi svoje lestvice in hite. S kampanjo Osveži življenje!, je Cockta presegla zastavljene prodajne cilje. Količinska prodaja se je v letu 2012 med aprilom in septembrom, glede na leto 2011 povečala v Sloveniji za 12 %, na Hrvaškem za 26 % in v Srbiji za 13 %.
 
V istem obdobje se je povečal tudi količinski tržni delež Cockte; in sicer v Sloveniji za 15,2 %, na Hrvaškem za 19,2 % in v Srbiji za 23,6 %.Veseli smo, da je strokovna žirija potrdila uspeh naše kampanje za Osveži življenje! in Cockto uvrstila v družbo najboljših blagovnih znamk z vidika vpliva trženjskega komuniciranja na učinkovitost doseganja zastavljenih ciljev.
 
"Kljub močni konkurenci verjamemo, da imamo dobre možnosti za zmago, saj je Cockta po 60. letih še vedno ena najpopularnejših brezalkoholnih gaziranih pijač, s katero so odrasle številne generacije mladih na področju bivše Jugoslavije," je povedal Ranko Jelača, direktor marketinga v Atlantic Grupi.
 
"Uspeh Cocktine kampanje je plod tesnega sodelovanja med naročnikom in agencijo, inovativnega pristopa ter relevantnega izbora komunikacijskih kanalov", je uvrstitev v finale Euro Effie nagrad komentirala Simona Pirih, vodja projekta na agenciji Pristop.V drugem krogu ocenjevanja bo žirija ocenjevala komunikacijske kampanje v kategoriji, v kateri so bile prijavljene. Cockta se bo pomerila še s tremi blagovnimi znamkami v kategoriji nizko proračunske kampanje. Zmagovalce bodo razglasili na zaključni podelitvi 18. septembra v Bruslju.