V letu 2012 je Metro Groupa odprla 97 prodajnih objektov v 17-tih državah od katerih 57 v četrtem trimesečju.
Nemška veleprodajna trgovina Metro Group je objavila rezultate poslovanja za leto 2012, zaključno z 31. decembrom po katerih je bila dosežena prodaja v višini 66,7 milijard evrov kar predstavlja rast v višini 1,2%. V zadnjem trimesečjulanskega leta je neto prodaja v skupini zrasla za 0,5%, na 19,4 milijard evrov.
Prodaja "banerja" Metro Cash & Carry je povečana za 1.6%, na 31,6 milijard dolarjev. Segment online ponudbe in dostave, na katerih razvoju je skupina delala intenzivno, je bil eden od ključnih faktorjev rasta s čimer so dosegli prodaju 2,2 milijard dolarjev. Prodaja v Real hipermarketih je padla za 0.1% in sicer na 14,1 milijard evrov, je pa ta "baner" v prazničnem času prispeval solidne rezultate zahvaljujoč prodaji prehrambenih izdelkov.
Olaf Koch (na fotografiji), CEO Metro Group: !Ne glede na težke pogoje poslovanja, predvesm v južni Evropi, smo v zadnjem trimesečju uspeli povečati prodajo. Naš cilj je, da smo kontinuirano atraktivni našim potrošačnikom in s tem povečavamo svoju konkurenčnost. V tem smislu smo v letu 2012 že dosegli opazen napredek. Grupacija se je odločila, da zapre trgovine z elektronsko opremo Media Markt na Kitajskem dve leti po uvedbi. Popolno finančno poročilo za leto 2012 bo objavljeno 20. marca." | |
.