Sporazum zajema distribucijo, proizvodnjo in oblikovanje Dockersovih kolekcij za odrasle moške in ženske v kategorijah, kot so športna in aktivna oblačila, nogavice in hlačne nogavice, obutev za vsakodnevno nošenje in segment zmogljivosti, jakne, torbe, kopalke in drugi izdelki.
Ta partnerstva so del širše strategije družbe ABG za krepitev prisotnosti zunaj ZDA po prevzemu blagovne znamke Dockers in pospešitev rasti prek regionalnih operativnih partnerjev.
Na fotografiji spodaj je večinski lastnik Orbica, Branko Roglić, gre za enega najuspešnejših poslovnežev na tleh bivše Jugoslavije, ki je v 35. letih svojega delovanja iz nič ustvaril vodilno distributersko podjetje v Evropi na področju blaga široke potrošnje in kozmetike, ki danes šteje 8000 zaposlenih, ima podjetja v 20-ih državah in ustvari več kot 2 milijardi prometa.
»Partnerstvo z Orbicom nam omogoča, da Dockers pripeljemo na ključne trge, hkrati pa ohranimo pristno dediščino blagovne znamke in gradi na našem že vzpostavljenem odnosu z Orbicom po uspešnem sodelovanju pri blagovni znamki Champion v regiji EMEA. Skupaj bomo razširili prepoznavnost Dockersa, razširili ponudbo in pozicionirali blagovno znamko za dolgoročno rast v regiji,« je dejal Henry Stupp, predsednik za življenjski slog in zabavo EMEAI pri Authenticu.
| V skladu s tem dogovorom bo Orbico pokrival trge, kot so: Italija, Španija, Portugalska, Združeno kraljestvo in druge države, kjer je Dockers prisoten že več kot tri desetletja, vendar z različno prepoznavnostjo. Pred sklenitvijo sporazuma z ABG je bil Dockers v lasti podjetja Levi Strauss & Co., ki je blagovno znamko vodilo prek svojih evropskih podružnic, prodaja Dockersa pa je del Levijeve strategije, da se osredotoči na osrednjo blagovno znamko in neposreden kanal do potrošnikov. |
"To partnerstvo je pomemben korak pri poglabljanju odnosa med Orbicom in Authenticom ter dodatno krepi našo vlogo pri distribuciji blagovnih znamk v regiji. Dockers ima močan kapital in prepoznavnost med evropskimi potrošniki, skupaj pa se bomo osredotočili na izkoriščanje potenciala s širitvijo prodajnih kanalov in lokalnim izvajanjem strategije blagovne znamke," je dejal Edward Malky, CBO za stil pri Orbicu.

Vir: Lider
Foto: Orbico


