Kaj bomo slišali?
Da bi bili digitalni mediji na prodajnem mestu učinkoviti, morajo biti postavljeni tam, kjer jih kupci vidijo, namesto da so nameščeni tam, kjer je to priročno za trgovce.
Lokacija in vsebina vaših digitalnih medijev morata biti različni, kadar gre za gradnjo vrednosti blagovne znamke ali pa za spodbujanje prodaje.
Zakaj se digitalni mediji, ki se zdaj postavljajo v trgovine, dejansko ponavljajoče soočajo z napakami iz preteklosti.
O predavatelju
Tony je eden izmed svetovno priznanih strokovnjakov za psihologijo in obnašanje kupcev. V Veliki Britaniji rojeni Durham, kjer tudi živi, je kariero začel leta 1982 pri multinacionalni družbi Procter & Gamble, kjer je ostal 35 let.
V času svojega dela pri P&G je Durham poučeval nekatere vodstvene delavce vodilnih svetovnih blagovnih znamk, kako spremeniti svoje poslovanje, da bi bolje odražalo potrebe strank in povečalo dobiček. Zadnje desetletje njegovega dela v tem podjetju je zaznamovala odgovorost za ustvarjanje in razvoj funkcije Shopper Based Design (SBD), ki sicer temelji na tradicionalnem upravljanju z blagovnimi skupinami, a postavlja kupca v središče odločitev na mestu prodaje.
Sodeloval z vodilnimi akademiki s področja kognitivne psihologije, da bi bolje razumel, kako se kupci odločajo v trgovini, kjer je videl in poudaril ogromno priložnosti tako za trgovce kot za dobavitelje. Napisal je tudi svetovno znani tečaj Shopper psychology (kasneje še 2. del) in bil soavtor priročnika Shopper psychology for e-commerce.
Naslednji velik korak v njegovi karieri je bil razvoj koncepta raziskovalnih centrov “First Moment of Truth (FMOT)”, katerih namen je bil dvigniti standarde v trgovini z zbiranjem in uporabo najboljših praks in ustreznega znanja o vedenju strank.
Leta 2017 je Durham ustanovil lastno svetovalno podjetje Tony Durham Consulting Limited z namenom pomagati podjetjem pri razvoju strategij in povečanju prihodkov z uporabo znanja, ki ga je pridobil o psihologiji strank. To svetovalno podjetje ponuja storitve usposabljanja in poučevanja lastnikov podjetij in menedžerjev blagovnih znamk o psihologiji strank in vplivu dejavnikov, kot so oblikovanje embalaže, pozicioniranje na policah in oglaševanje, na prodajo in potrošniško izkušnjo.
OSREDNJE DRUŽENJE STROKOVNJAKOV S PODROČJA FMCG!
Poslanstvo FMC SUMMITA je v enem dnevu prikazati najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju marketinga FMCG ter predstaviti najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu. FMCG Summit pod eno streho združuje domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav. Konferenca obravnava presečišče kompetenc in znanja na področju FMCG skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast. |
Program
🔸Matej Oblak, CEO & Partner, InStore Adriatic
Kako promocije in trgovske blagovne znamke oblikujejo trende potrošnje?
Prezentacija raziskuje ključne dejavnike pri oblikovanju potrošniških trendov, pri čemer poudarja vlogo promocij in trgovskih blagovnih znamk. Prav tako bo obravnavana potreba po skrbnem uravnoteženju promocijskih aktivnosti uveljavljenih blagovnih znamk, da bi se zadovoljile potrebe potrošnikov, hkrati pa ohranila marža in konkurenčnost na trgu.
Prezentacija bo ponudila vpoglede v strategije prilagajanja spremembam v potrošniških navadah in tržnih pogojih, z namenom doseganja trajnostne rasti in konkurenčnosti.
Razvoj uporabe oglaševalskih medijev ter vloga promocij in letakov pri oblikovanju nakupnih odločitev
FOCUS Research že vrsto let spremlja promocije in prakse trgovcev v Sloveniji in Evropi. V predstavitvi se bo Ronald osredinil na razvoj uporabe oglaševalskih medijev ter vlogo promocij in letakov pri oblikovanju nakupnih odločitev. Poseben poudarek bo namenjen primerjavi slovenskega in evropskega potrošnika ter vprašanju, kako se digitalizacija in nove aplikacije odražajo v vsakodnevni nakupni praksi. Predstavitev bo ponudila odgovor na naslednja vprašanja:
- Uporaba oglaševalskih medijev se spreminja, a ključ ostaja enak – najti tisti medij, ki res premakne do nakupa.
- Evropski potrošnik vse več nakupnih odločitev sprejema prek aplikacij – kako hitro sledi Slovenija v primerjavi z ostalimi državami?
- Ali so promocije tiste, ki oblikujejo ali spremljajo nakupovalni seznam slovenskega in evropskega potrošnika?
- Letaki – nekoč papir na vratih, danes vse bolj digitalni – letaki ostajajo ključno orožje trgovcev.
Udeleženci bodo imeli priložnost slišati uporabne podatke, nekateri od njih bodo pričakovani, spet drugi popolna novost.
Digitalni mediji na prodajnem mestu, ki delujejo (in zakaj nekateri ne delujejo)
🔸Tony Durham, TD Consulting in ex P&G – direktor za potrebe kupcev, Evrope, Indije, Srednjega vzhoda & Afrike
Da bi bili digitalni mediji na prodajnem mestu učinkoviti, morajo biti postavljeni tam, kjer jih kupci vidijo, namesto da so nameščeni tam, kjer je to priročno za trgovce.
Lokacija in vsebina vaših digitalnih medijev morata biti različni, kadar gre za gradnjo vrednosti blagovne znamke ali pa za spodbujanje prodaje.
Zakaj se digitalni mediji, ki se zdaj postavljajo v trgovine, dejansko ponavljajoče soočajo z napakami iz preteklosti.
🔸Robert Jozić, direktor, Schwarz Media
Skupina Schwarz Gruppe je ena največjih trgovskih družb na svetu s sedežem v Nemčiji, ki upravlja dve glavni trgovski verigi – Lidl, globalno diskontno verigo supermarketov, in Kaufland, verigo hipermarketov. S več kot 13.500 trgovinami v več kot 30 državah je skupina izjemno pomemben igralec na svetovnem maloprodajnem trgu.
Robert Jozić bo predstavil strateške priložnosti, s katerimi lahko trgovci okrepijo svoje medijske zmožnosti in ustvarijo dodatno rast, ter jih spodbudil, naj nehajo primerjati svoje dosežke z velikani, kot je Amazon, saj so morda že zdaj odlični igralci na področju maloprodajnih medijev.
Maloprodajni sektor izdelkov široke porabe (FMCG) v Evropi gre skozi dinamično okolje, na katerega vplivajo gospodarski pritiski, digitalne inovacije, spreminjajoče se preference potrošnikov in večja osredotočenost na trajnost. Trgovci na drobno, ki se uspešno prilagajajo tem trendom in uporabljajo tehnologijo za izboljšanje uporabniške izkušnje, imajo velike možnosti za uspeh na tem razvijajočem se trgu.
& dodatek: Pametnejša pogajanja oz. kako lahko UI spremeni pravila igre
🔸Davorka Biondić Vince, lastnica in direktorica, Biondi Consulting & Education
Gre za napake, ki jih ženske v pogajanjih še vedno drago plačujejo. Zakaj je temu tako in kako se jim izogniti? Vsebina prezentacije temelji na nedavnih raziskavah in priporočilih.
V samo predstavitev so kot dodatek vključene tudi nekatere teme s področja umetne inteligence v pogajanjih.
Okrogla miza - Prihodnost maloprodaje in FMCG industrije v Sloveniji: Vizije, strategije, trendi & trenutno stanje
TBD
🔸moderator: Igor. E. Bergant
INFO ZA SPONZORJE Modeli sodelovanja Modele lahko prilagodimo vašim ciljem in potrebam. Kontaktirajte nas za več informacij! |