Zadržanost ljudi pri odločanju o nakupu je predvsem posledica pričakovanja nižjih zaslužkov zaradi stanja na trgu dela, ugotavljajo v GfK-ju oz. v njihovem poročilu.
»Naraščajoči strah pred izgubo službe odvrača številne potrošnike od večjih nakupov,« je dejal Rolf Bürkl, analitik pri omenjenem inštitutu.
K zadržanosti prispevajo tudi naraščajoči življenjski stroški. Raziskava kaže na vse večji pesimizem glede pričakovanj za naslednje obdobje. Ustrezni indeks je padel na najnižjo raven v zadnjih šestih mesecih, ker potrošniki ne pričakujejo skorajšnjega gospodarskega okrevanja.
Med 30. julijem in 11. avgustom je GfK za redno študijo, ki jo financira Evropska komisija, anketiral približno 2000 ljudi.
Domača potrošnja, eden od stebrov nemškega gospodarstva, se že dolgo časa »spotika« pod vplivom vrste kriz.
Vir: dpa
Foto: Arhiv InStore