SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA: Bo Kraft Heinz razdelil podjetje na dva dela?

POSLOVANJE

Svetovne

16.07.2025

V Kraft Heinzu razmišljajo o delitvi dela svojega živilskega poslovanja, vključno s številnimi Kraftovimi izdelki, v novo podjetje, ki bi lahko bilo vredno do 20 milijard dolarjev, poroča Reuters.

Struktura sporazuma se lahko še spremeni in ni nobenega zagotovila, da bo Kraft Heinz to spremembo dejansko izvedel.

O morebitni delitvi je prvi poročal Wall Street Journal.

Ločitev bi lahko bila dokončana v prihodnjih tednih.

V Kraft Heinzu razmišljamo o morebitnih strateških transakcijah za povečanje vrednosti za delničarje, so sporočili iz podjetja.

Trenutna tržna vrednost Kraft Heinza je 31,33 milijarde dolarjev. Podjetje je v prvem četrtletju leta 2025 poročalo o 6,4-odstotnem padcu čiste prodaje, na 6 milijard dolarjev.

Kraft Heinz Company, splošno znano kot Kraft Heinz, je ameriško multinacionalno živilsko podjetje, ki je nastalo z združitvijo Kraft Foods Group, Inc. in H.J. Heinz Company s skupnim sedežem v Chicagu in Pittsburghu. To je tretje največje podjetje za hrano in pijačo v Severni Ameriki in peto največje na svetu z letno prodajo v višini več kot 26 milijard dolarjev. Njegovo sestrsko podjetje Mondelez International se je leta 2012 odcepilo od Kraft Foods Inc. skupaj s Kraftom pred združitvijo s Heinzom. Mondelez ima v lasti stare blagovne znamke prigrizkov Kraft Foods, medtem ko ima Kraft Heinz v lasti blagovne znamke živil in predelave hrane. Poleg Krafta in Heinza je v profilu podjetja še več kot 20 drugih blagovnih znamk, vključno z Boca Burger, Gevalia, Grey Poupon, Oscar Mayer, Philadelphia Cream Cheese, Primal Kitchen in Wattie's, od katerih jih ima osem skupno posamezno prodajo več kot milijardo dolarjev. 

Vir/Foto: InStore