Na letni ravni bodo na tej liniji prepeljali okoli 700 ton surovin za proizvodnjo izdelkov Clipsy, s skupno prevoženimi 40.000 km in prihrankom 46 ton CO2. Z uporabo alternativnih goriv, kot je biodizel HVO, pridobljen iz obnovljivih virov, dosegajo znatno zmanjšanje emisij škodljivih plinov, hkrati pa ohranjajo učinkovitost in kakovost transporta.
"Uvedba biodizla v naše transportne procese v sodelovanju s partnerji je pomemben korak pri uresničevanju trajnostne poslovne strategije PepsiCo Positive (pep+), da bi v vrednostno verigo vključili bolj trajnostne rešitve. S tem prispevamo k zmanjšanju emisij CO2, hkrati pa ohranjamo visoko stopnjo operativne in finančne učinkovitosti. S tovrstnimi pobudami gradimo pot v trajnostno prihodnost in želimo spodbuditi pozitivne spremembe za naše poslovne partnerje, zaposlene in skupnost, ki so ključne za ohranjanje dobavne verige," je povedala Zorica Šišmanović, direktorica nabavne verige za južne trge srednje Evrope in baltske države pri PepsiCo.
"Naše podjetje si zelo prizadeva za varovanje okolja in zeleno logistiko. Prav zato smo se v sodelovanju s podjetjem PepsiCo odločili za EKO prijazno izbiro HVO goriva na koridorju Italija-Srbija. HVO je najsodobnejše biogorivo z nizko vsebnostjo ogljika, ki omogoča zmanjšanje emisij CO2 za 84 %," je povedal Marko Kambić, Country Manager FERCAM-a in dodal, da še naprej prispevajo k razvoju zelene agende v Srbiji.
PepsiCo tudi za pot v Slovenijo s trajnostnimi rešitvami Poleg tega je podjetje PepsiCo uporabo biodizla HVO dodatno razširilo na drugo transportno pot v okviru poslovanja, ki poteka preko distribucijskega modela. To vključuje prevoz izdelkov Doritos iz Romunije na trge Hrvaške in Slovenije. Ta pot, vzpostavljena aprila 2025, je omogočila razogljičenje kar 90 % transporta za več kot 300 ton izdelkov, kar je povzročilo letni prihranek več kot 160 ton CO2. V družbi pravijo, da s takimi strateškimi dejanji še naprej gradijo svojo vlogo zanesljivega partnerja skupnosti, v kateri družba deluje z nadaljnjo zavezanostjo varovanju okolja ter uveljavljanju odgovornih in inovativnih rešitev v sektorju FMCG. |
Vir: InStore
Foto: PepsiCo