NielsenIQ: Argeta je že tretjič zapored pašteta številka 1 v Evropi

Slovenija

10.06.2025

Pašteta Argeta je že tretje leto zapored zasedla vodilno mesto v Evropi v segmentu mesnih in ribjih paštet, kažejo podatki raziskovalnega podjetja NielsenIQ.

Svetovno priznano raziskovalno podjetje NielsenIQ, ki proučuje vedenje potrošnikov in odkriva nova področja rasti, je ponovno potrdilo laskavi naziv številka 1 v kategoriji mesnih in ribjih paštet v Evropi za Argeto.

Svoj laskavi naziv je upravičila z izjemno količinsko in vrednostno rastjo tržnega deleža na evropskih trgih. 

Kot dodajajo v podjetju, je Argeta zaradi uspešnega prodora na mednarodne trge, zabeležila pomembno rast v zahtevnih državah kot sta npr. Nemčija in Avstrija, kjer je močno povečala svoj tržni delež.

"Izjemno smo ponosni, da smo že leta prepoznani kot številka 1 in da med rednimi uporabniki Argete lahko računamo na več kot 40 milijonov potrošnikov po vsej Evropi. Zato bomo tudi v prihodnje sledili jasno začrtani strategiji, ustvarjali kakovostne produkte in gradili odlične odnose z vsemi zainteresiranimi stranmi, saj bomo le tako zagotavljali kontinuirano rast in razvoj našega portfelja," je povedal Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za segment namazov, Donat in internacionalizacijo.

Za eno najbolj prepoznavnih blagovnih znamk paštet v regiji in že skoraj desetletje tudi v Evropi, stoji veliko truda, raziskav in inovativnosti. V podjetju opozarjajo, da so paštete Argeta narejene iz skrbno izbranih sestavin, ki predstavljajo najpomembnejši del vrhunske kakovosti izdelka. Največja prednost Argete so kakovostne sestavine (piščančje meso, fileji tune, rastlinska olja in začimbe), ki jih nabavljajo izključno za pripravo paštete.

Pašteta Argeta je izdelana po recepturi "free from", ki zagotavlja, da so vse paštete pripravljene brez umetnih konzervansov, barvil, ojačevalcev okusa in glutena.

Argeta se aktivno vključuje v družbene trende tudi s sponzorstvi in ​​podporo dogodkom, ki promovirajo prave vrednote kot so zdrav in uravnotežen življenjski slog, skrb za skupnost in spodbujanje medsebojne podpore. S temi pobudami Argeta ne le gradi močnejši odnos s potrošniki, temveč prispeva tudi k razvoju skupnosti in kakovosti v vsakdanjem življenju. S svojo prisotnostjo na tovrstnih dogodkih dodatno potrjuje, da ni le blagovna znamka, ampak tudi zanesljiv partner, ki neguje najboljše v družbi, še navajajo v sporočilu za javnost.

Vir: InStore
Foto: Argeta