Na policah novi, a prepoznavni čokoladni užitki
Milka, legendarna blagovna znamka čokolade z alpskim mlekom, je prvič vstopila v svet pakiranega peciva.
Letos predstavljamo nov Milka čoko rogljiček, ki na novo opredeljuje uživanje v okusu in svojo prepoznavno nežno čokoladno izkušnjo prenese v povsem novo kategorijo.
Milka širi svojo ponudbo v kategorijo pakiranega peciva in ljubiteljem čokolade ponuja novo izkušnjo. V vzhodni Evropi, kjer so rogljički s čokolado ena najbolj priljubljenih slaščic, so si potrošniki že dolgo želeli še bogatejše izkušnje, ki prinaša še več užitka.
S čokolado kot prvo izbiro je Milka prepoznala edinstveno priložnost za izboljšanje rogljička in tako zagotovila čokoladni užitek za vse čute.
Novi Milka čoko rogljiček je mehak, zračni rogljiček zlate barve, bogato polnjen s čokolado iz alpskega mleka, po kateri je znamka Milka tudi prepoznavna. Od nežne mlečno-čokoladne osnove, preko finega obliva na vrhu, pa vse do slastnega čokoladnega polnila, ki se kar topi – vsak grižljaj ponuja uživanje na povsem novi ravni.
Tri leta inovacij, izdelek, ki premika meje
Ustvariti pecivo, ki izpolni obljubo nežnosti in uživanja, ki je v osrčju znamke Milka, ni bila lahka naloga. Potrebna so bila tri leta raziskav in razvoja, nekaj testiranj s potrošniki in skupaj 2.500 sodelujočih, da bi to inovacijo pripeljali do popolnosti. Rezultat? Izdelek, ki se uvršča v top 7 % vseh inovacij, testiranih v zadnjih štirih letih* – in predstavlja pravo prelomnico za kategorijo. [*Nielsen IQ Bases, Romania, 2023]
Zasnovan za trenutke pravega uživanja, kjerkoli in kadarkoli
Milka čoko rogljiček je idealen za daljši odmor za več užitka, saj je na voljo v 50-gramskem pakiranju, zaradi praktičnosti pa je pakiran posamično. Za brezskrbno uživanje brez nereda je na voljo tudi funkcionalna papirnata podlaga, ki olajša uživanje – kjer koli že ste.
Kot pri vseh drugih izdelkih Milka uporabljamo čokolado z alpskim mlekom, ki prihaja izključno z majhnih družinskih kmetij v Alpah, kar potrjuje našo zavezanost kakovosti in pristnosti.
Drzno lansiranje za osvajanje trga
Strategija lansiranja novega izdelka je zasnovana tako, da naredi močan vtis. Oblikovanje embalaže je bilo skrbno zasnovano in testirano, da bi izdelek pritegnil pozornost in hkrati spodbudil tek, ob tem pa izstopal na policah z ohranjanjem prepoznavne identitete Milka in značilne lila barve.
360-stopinjska komunikacijska kampanja bo zanimanje spodbudila s celotnim medijskim miksom, vključno s televizijo, družbenimi omrežji, oglaševanjem na prostem, e-trgovino in aktivacijami v trgovinah. Tudi na lokalni ravni bo organiziranih veliko promocij z vključenim vzorčenjem, kar bo potrošnikom omogočilo, da ta novi izdelek preizkusijo iz prve roke.