Ti nagrajeni izdelki so: Argeta, št. 1 pašteta v Evropi ua odličnost trženjske strategije, Argeta Junior za odziv na izredne razmere, Dobra stran športa kot akcija strateškega partnerstva in menjena Argeta Meatless – Inovacija v 7Ps.
"Ta projekt ni bil le lansiranje izdelka. To je bila strateška poteza za preoblikovanje prihodnosti kategorije rastlinskih namazov. Z uvedbo prvega brezmesnega namaza z mesnim okusom v regiji smo obravnavali očitno nezadovoljeno potrebo med fleksitarijanci – ljudmi, ki želijo jesti več rastlinske hrane, a vseeno hrepenijo po polnem okusu, " je na svojem Linkedin profilu zapisal Enzo Smrekar, glavni direktor Atlantic Droge Kolinske in podpredsednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat in Internacionalizacijo.
In dodal: "Ta nagrada potrjuje tisto, v kar verjamemo v Atlantic Grupi: trženje ni le podpora, je strategija v akciji. Tržna odličnost ni popolnost. Gre za radovednost, napredek in moč oblikovanja trgov."
| Jubilejna 30. Slovenska marketinška konferenca je tudi letos tradicionalno potekala konec maja, in sicer 29. in 30. maja 2025 v Portorožu. |
Vir/Foto: Atlantic Grupa Linkedin

