SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA: PepsiCo začenja sodelovanje s Formulo 1

Svetovne

28.05.2025

PepsiCo s svojimi blagovnimi znamkami: Sting Energy, Gatorade in Doritos začenja večletno partnerstvo s Formulo 1.

Podjetje bo kot uradni partner Formule 1 prisotno na dirkah, oglaševali jih bodo ob stezi, organizirali posebne aktivacije v navijaških conah, delili vstopnice in organizirali posebna doživetja za ljubitelje dirk.

Proizvajalec žovil bo prejel tudi ekskluzivne tržne pravice za blagovne znamke: Sting Energy, Gatorade in Doritos ter ekskluzivne pravice za strežbo izdelka in oskrbo dirkalnih lokacij po vsem svetu.

V okviru partnerstva bo Sting Energy uradna energijska pijača Formule 1, Gatorade uradna športna pijača, Doritos pa uradni partner za slane prigrizke.

Sporazum vključuje uradno partnerstvo s F1 Sprintom in kot del dolgoletne zavezanosti krepitvi vloge žensk v športu bodo z PepsiCo razširili tudi sodelovanje v Akademiji F1.

"Zgodovinsko partnerstvo s Formulo 1 predstavlja popolno kombinacijo dveh svetovnih sil, ki jima je skupna strast do ustvarjanja izjemnih izkušenj za navijače. Globalna platforma Formule 1 brez primere in njena izjemna rast se popolnoma ujemata z našimi ambicijami, da pospešimo razvoj blagovnih znamk, zlasti Sting Energy, na svetovnem prizorišču. Skupaj bomo zagotavljali drzne, inovativne izkušnje, ki povezujejo voznike in navijače na in izven dirkališča, hkrati pa podpirali nadaljnjo širitev Formule 1 na nova občinstva po vsem svetu, zlasti na trgih, kjer sta PepsiCo in Sting močno prisotna," je dejal Eugene Willemsen, izvršni direktor mednarodnih pijač pri PepsiCu.

"Danes praznujemo partnerstvo med dvema legendarnima in zgodovinskima svetovnima blagovnima znamkama, bleščečo zvezo, ki bo združila tradicijo in inovacije ter ustvarila vznemirjenje, zabavo in nepozabna doživetja za naše oboževalce in potrošnike po vsem svetu. PepsiCo bo izkoristil edinstven potencial Formule 1 kot globalne platforme za povezovanje z novim občinstvom, mi pa bomo imeli koristi od njihove energije, izjemnih izdelkov in zveste skupnosti. Z bogato zgodovino ustvarjalnosti in zmožnostjo praznovanja zabavnih in posebnih trenutkov v življenju je PepsiCo idealen partner, s katerim bomo delili edinstvene trenutke na naši skupni poti," je dodal Stefano Domenicali, predsednik in izvršni direktor Formule 1.

Vir: InStore
Foto: PepsiCo