Primerljiva (LFL) prodaja se je povečala za 12,4 %.
Skupna prodajna površina se jim je povečala za 14,9 %, predvsem zaradi prevzema trgovske verige Ulybka Radugi in razvoja segmenta trgovine z mešanim blagom.
Spletna prodaja se je na letni ravni povečala za 4,2 % in je znašala 17,0 milijard rubljev (170 milijonov evrov).
V prvem četrtletju so odprli 212 trafik in 57 drogerij, zaprli pa en hipermarket in en supermarket.
Bruto dobiček se je medletno povečal za 27,8 % in je znašal 54,8 milijarde rubljev (548 milijonov evrov), medtem ko se je bruto marža povečala za 80 bazičnih točk na 22,0 %.
EBITDA je znašal 16,3 milijarde rubljev (163 milijonov evrov), medtem ko se je EBITDA marža medletno povečala za 11 bazičnih točk. na 6,6 %.
"V letu 2025 je Lenta nadaljevala pot učinkovite rasti. Ostajamo zavezani disciplinirani finančni politiki v podjetju. Rad bi se zahvalil celotni ekipi. Skupaj smo na dobri poti k uresničitvi strateških ciljev za leto 2025. V letošnjem letu načrtujemo odprtje vsaj 1.000 novih trgovin, predvsem v segmentu samopostrežnega blaga in drogerij. Ostajamo odprti tudi za druge priložnosti, ki lahko povečajo vrednost za delničarje," je dejal Vladimir Sorokin, generalni direktor Lenta.
Vir: InStore
Foto: Lenta