Z organsko prodajo so v tem obdobju zabeležili 13,2-odstotni padec, čisti dobiček pa je znašal 224,2 milijona dolarjev, kar je 71,7-odstotni padec v primerjavi z enakim obdobjem lani, je zapisano v sporočilu družbe.
Prilagojeni dobiček na delnico je znašal 2,09 USD, kar je 31,9-odstotno zmanjšanje v primerjavi z letom prej.
Ob padcu prihodkov in dobička, v podjetju izpostavljajo večjo porabo od pričakovane ter načrte za nadaljnje naložbe in širitev ponudbe bolj zdravih izdelkov.
"Zadovoljna sem z napredkom, ki ga dosegamo v zvezi s ključnimi strateškimi pobudami za to leto. Poraba v četrtletju je presegla naša pričakovanja v segmentih sladkarij, mentola, žvečilnih gumijev in slanih prigrizkov, na kar so vplivali močna sezonska uspešnost in blagovne znamke, kot sta: Dot's in SkinnyPop. Kljub naraščajočim stroškovnim pritiskom nam naš močan bilančni položaj omogoča prožnost pri vlaganju in strateške prevzeme, ki dodatno širijo našo ponudbo pod sloganom: »Boljše za vas« in ustvarjajo dolgoročno vrednost," je dejala Michele Buck, izvršna direktorica podjetja The Hershey.
V letu 2025 v družbi pričakujejo vsaj 2-odstotno rast čistih prihodkov od prodaje ter približno 40-odstotno rast prilagojenega dobička na delnico.
Vir: InStore
Foto: Hershey