Na podlagi stalne valute se je čista prodaja v tem obdobju povečala za 6,4 %, predvsem zahvaljujoč rasti obsega/mešanice za 3,6 % in ugodni realizaciji cen za 2,8 %, so navedli v sporočilu družbe.
Prevzem blagovne znamke Ghost je "prispeval" 2,9 odstotne točke k rasti količine/mešanice.
Po poslovnih segmentih so pijače v ZDA dosegle 11-odstotno rast neto prodaje in se "povzpele" na 2,3 milijarde dolarjev, kava je "padla" za 3,7 odstotka, na 0,9 milijarde dolarjev, medtem ko je mednarodni poslovni segment zabeležil 6,3-odstotni padec, na 0,4 milijarde dolarjev.
Potrdili so svojo napoved rasti neto prodaje na podlagi konstantne valute v srednjih enomestnih številkah in z rastjo prilagojenega popravljenega dobička na delnico (EPS) v visokih enomestnih številkah.
"Naša uspešnost v prvem četrtletju predstavlja odličen začetek leta. Zagotovili smo zdravo rast prihodkov in dobička, ki so jo poganjali zagon v ključnih kategorijah in blagovnih znamkah, visokokakovostna komercialna izvedba in disciplinirano upravljanje stroškov. Napredovali smo tudi pri strateških pobudah in izboljšali vodenje družbe. Naša potrjena celoletna napoved upošteva zadnje spremembe tržnih pogojev in pričakujemo še eno solidno leto rasti v letu 2025," je dejal Tim Cofer, izvršni direktor podjetja Keurig Dr Pepper.
Vir: InStore
Foto: Keurig Dr Pepper