Francija: Rast prodaje skupine L'Oréal v prvem četrtletju za 4,4 %

ANALIZA

Svetovne

23.04.2025

Prodaja skupine L'Oréal je v prvih treh mesecih poslovnega leta 2025 dosegla 11,73 milijarde evrov, kar je 3,5-odstotna rast v primerjavi z enakim obdobjem leto prej.

Oddelek za profesionalne izdelke je zrasel za 1,6 %, medtem ko je oddelek za potrošniške izboljšal rezultat za 2,3 %, pri čemer so bili trgi v razvoju znova glavni dejavniki rasti, s posebno odličnimi rezultati v Braziliji, Indiji in na Tajskem. L'Oréal Luxe je "zrasel" za 5,8 %, oddelek za lepotno dermatologijo pa za 2,7 %.

Prodaja v Evropi se je povečala za 4,3 %, zahvaljujoč rasti v Španiji, na Portugalskem, v Združenem kraljestvu in na Irskem. Prodaja v Severni Ameriki se je zmanjšala za 3,8 %, medtem ko se je prodaja v Severni Aziji povečala za +6,9 %.

Območje Južne Azije, Pacifika, Bližnjega vzhoda in Severne Afrike (SAPMENA) je napredovalo za 10,4 %, medtem ko je prodaja v Latinski Ameriki zabeležila 7,9-odstotno rast.

"V posebej zahtevnem in nestanovitnem poslovnem okolju je L'Oréal leto začel z rastjo v skladu z našimi pričakovanji. Nadaljevali bomo s krepitvijo mednarodnih blagovnih znamk, da bi še okrepili globalni vodilni položaj. Prepričan sem, da bomo še naprej prehitevali svetovni lepotni trg. Pričakujemo, da bomo dosegli še eno leto rasti prodaje in dobička," je dejal Nicolas Hieronimus, glavni izvršni direktor L'Oréala.

Vir: L'Oréal 
Foto: InStore