Globalni centri za inovacije in sodelovanje, ki se nahajajo poleg Lidlovih trgovin v Linda-a-Velji (Oeiras) in Agramontu (Porto), kupcem omogočajo neposreden vpliv na razvoj živilskih in neživilskih izdelkov Lidlove blagovne znamke, so sporočili iz družbe.
Ti prostori so, podobno kot kuhinje, zasnovani tako, da so bolj prijetni in spodbujajo neposredno vključevanje potrošnikov.
Kupci se prek aplikacije Lidl Plus lahko prijavijo za sodelovanje v fokusnih skupinah, tržnih raziskavah in celo degustacijah receptov.
Udeleženci izvajajo tudi slepe teste okusa, kjer Lidlove izdelke primerjajo s ponudbo konkurence in jih ocenjujejo po kriterijih, kot so: okus, vonj, tekstura, videz, vsebnost soli in sladkorja, vsebnost maščob in sočnost.
V družbi pravijo, da ta pobuda dodatno potrjuje Lidlovo zavezanost razvoju zasebnih blagovnih znamk, ki predstavljajo 80 % ponudbe na Portugalskem.
Vir: InStore
Foto: Lidl