Obseg prodaje Global Chocolate se je zmanjšal za -4,5 %, segmenta Food Manufacturers in Global Cocoa sta zabeležila padec za -5,6 %, medtem ko so v segmentu Gourmet zabeležili rast za 0,7 %.
Prihodki od prodaje so znašali 7,3 milijarde švicarskih frankov, kar je 63,1-odstotna rast v lokalnih valutah in odličen rezultat stroškovno zasnovanega oblikovanja cen, pri čemer ne skrivajo, da so v podjetju namenoma na pleča kupcev "prenesli" občutno višje cene kakava.
Bruto dobiček je znašal 653,8 milijona frankov, kar predstavlja 1,7-odstotno rast v lokalnih valutah.
Dobiček iz poslovanja (EBIT) je znašal 329,6 milijona frankov, kar je 1,5-odstotno povečanje, medtem ko je EBIT na tono znašal 304 frankov, kar je 6,5-odstotno povečanje. Prijavljeni dobiček EBIT je znašal 295,8 milijona frankov v primerjavi s 178,1 milijona frankov leto prej.
Čisti dobiček obdobja je dosegel 63,5 milijona frankov, kar predstavlja 69,4-odstotni padec.
"Močna nestanovitnost cen kakava je imela pomemben vpliv na industrijo, vedenje strank in naše finančne rezultate v prvi polovici leta 24/25. Vendar pa tržni izzivi dodatno potrjujejo upravičenost in pomen programa BC Next Level za sprostitev trajnostne donosne rasti. V prvi polovici leta smo močno napredovali pri ključnih pobudah, vključno z dokončanjem vseh socialnih načrtov, optimizacijo števila zaposlenih, uvedbo štirih vozlišč Global Business Services (GBS), zaprtjem štirih tovarn in racionalizacijo ponudbe pred načrtovanim rokom. V Severni Ameriki gradimo še močnejšo dobavno mrežo z načrti za znatno povečanje zmogljivosti v ZDA pa z nedavno naložbo v Brantfordu (Kanada). Hkrati delamo odločne strateške korake v smeri izboljšanja operativnega in finančnega modela v skladu z novo tržno realnostjo, kar nam bo omogočilo višje donose, zmanjšanje dolga in nenazadnje izgradnjo še močnejšega Barry Callebauta," je dejal Peter Feld, izvršni direktor skupine Barry Callebaut.
Vir: InStore
Foto: Barry Callebaut