SLO bocni levo
SLO bocni desno

Italija: Crai začenja z izvozom izdelkov trgovinske blagovne znamke

Svetovne

07.04.2025

Italijanska trgovska veriga sodeluje z vzhodnoevropskim distributerjem Cortelazzi za izvoz izdelkov lastnih blagovnih znamk na Češko, Slovaško in Madžarsko, poroča revija Gdoweek.

Cortelazzijeve izkušnje in razvita mreža v regiji bodo trgovcu na drobno zagotovili dostop do teh trgov za njihove blagovne znamke, vključno s Cuore dell'Isola, La Rosa dei gusti in Piaceri Italiani.

"Partnerstvo s Cortelazzijem predstavlja naraven korak v strategiji širitve naše skupine. Zahvaljujoč temu sodelovanju prinašamo pristne okuse in vrhunsko kakovost blagovnih znamk na nove trge, krepimo povezavo s potrošniki, ki že cenijo tradicijo in umetnost dobre italijanske hrane," je povedal Giangiacomo Ibba, izvršni direktor Crai.

"To partnerstvo je pomemben trenutek v zgodovini našega podjetja. Izdelki blagovne znamke Crai odlično predstavljajo bistvo raziskav, tradicije in italijanske odličnosti, ki jo že desetletja promoviramo v vzhodni Evropi," je dodal Ernando Cortelazzi, predsednik Max Food - Cortelazzi - SE.

Izdelke Crai bodo predstavili v posebnih conah znotraj trgovin Cortelazzi, z vidnimi predstavitvami blagovnih znamk in promocijami, prilagojenimi posameznim linijam izdelkov. Izbrane izdelke Crai bodo vključili v Cortelazzijev program zvestobe.

Poleg distribucije sodelovanje vključuje tudi celovito marketinško strategijo, ki zajema OOH oglaševanje, radijske oglase, letake in digitalne kampanje.

Prav tako bodo v času božiča v Pragi in Bratislavi odprli začasne "pop-up" trgovine z namenom promocije pristne italijanske kuhinje.

Portfelj blagovne znamke Crai vključuje več kot 3000 izdelkov, ki trenutno predstavljajo 22 % celotne prodaje podjetja. Cilj družbe je, da ta delež v prihodnjih letih povečajo na 50 %.

Vir: revija ESM
Foto: Crai