Cortelazzijeve izkušnje in razvita mreža v regiji bodo trgovcu na drobno zagotovili dostop do teh trgov za njihove blagovne znamke, vključno s Cuore dell'Isola, La Rosa dei gusti in Piaceri Italiani.
"Partnerstvo s Cortelazzijem predstavlja naraven korak v strategiji širitve naše skupine. Zahvaljujoč temu sodelovanju prinašamo pristne okuse in vrhunsko kakovost blagovnih znamk na nove trge, krepimo povezavo s potrošniki, ki že cenijo tradicijo in umetnost dobre italijanske hrane," je povedal Giangiacomo Ibba, izvršni direktor Crai.
"To partnerstvo je pomemben trenutek v zgodovini našega podjetja. Izdelki blagovne znamke Crai odlično predstavljajo bistvo raziskav, tradicije in italijanske odličnosti, ki jo že desetletja promoviramo v vzhodni Evropi," je dodal Ernando Cortelazzi, predsednik Max Food - Cortelazzi - SE.
Izdelke Crai bodo predstavili v posebnih conah znotraj trgovin Cortelazzi, z vidnimi predstavitvami blagovnih znamk in promocijami, prilagojenimi posameznim linijam izdelkov. Izbrane izdelke Crai bodo vključili v Cortelazzijev program zvestobe.
Poleg distribucije sodelovanje vključuje tudi celovito marketinško strategijo, ki zajema OOH oglaševanje, radijske oglase, letake in digitalne kampanje.
Prav tako bodo v času božiča v Pragi in Bratislavi odprli začasne "pop-up" trgovine z namenom promocije pristne italijanske kuhinje.
Portfelj blagovne znamke Crai vključuje več kot 3000 izdelkov, ki trenutno predstavljajo 22 % celotne prodaje podjetja. Cilj družbe je, da ta delež v prihodnjih letih povečajo na 50 %.
Vir: revija ESM
Foto: Crai