SLO bocni levo
SLO bocni desno

Hrvaška: Donna Vekić je nova ambasadorka znamke Stella Artois

Regionalne

07.04.2025

Hrvaška teniška igralka Donna Vekić se je pridružila seznamu ambasadorjev znamke Stella Artois, na katerem so med drugimi: David Beckham, Matt Damon, Marija Šarapova in Ludacris.

Sodelovanje s teniško igralko je del globalne platforme Perfect Serve, ki teniški svet povezuje z ritualom točenja piva Stella Artois. Platforma poudarja povezavo med popolnim servisom v tenisu in popolno natočenim pivom, s poudarkom na predanosti, natančnosti in uživanju v trenutku.

"Šport in pivo sta za nas Hrvate izjemnega pomena, zato si blagovne znamke Zagrebške pivovarne želijo biti del športnih zgodb in navijaškega vzdušja. Z znamko Stella Artois je šport vedno uglajen in eleganten, tenis pa je prav tak. Zato sem izjemno vesel, da smo združili najuspešnejšo hrvaško teniško igralko in našo Stella Artois, ki je bila tudi prva mednarodna blagovna znamka piva na Hrvaškem. Partnerstvo z Donno je nadaljevanje globalne vizije znamke, ki povezuje vrhunski šport in življenjski slog," je povedal Miroslav Holjevac, predsednik uprave Zagrebške pivovarne.

"V veliko čast je biti del zgodbe Stella Artois. Niso pomembne samo zmage in rezultat na igrišču, ampak tudi spomini, ki jih ustvarjamo z ljudmi, ki delijo enake vrednote," je dejala Vekić.

Vekićeva je z osvojitvijo srebrne medalje na olimpijskih igrah postala ena najbolj priljubljenih športnih osebnosti na Hrvaškem, v družbi pa poudarjajo, da so jih še posebej pritegnile njena pristnost, strast in ljubezen do podrobnosti, vrednote, ki jih deli Stella Artois.

"Ko razmišljamo o naših ambasadorjih, se resnično trudimo izbrati ljudi, ki delijo vrednote naših blagovnih znamk. Enako je bilo z Donno. Takoj smo vedeli, da sta Stella in Donna popoln par, saj so strast, eleganca in popoln servis v njenih teniških dvobojih tisto, kar odlikuje našo Stella Artois. Popolna postrežba je nepogrešljiv del rituala uživanja v znanem belgijskem pivu, zato vemo, da smo se zelo dobro ujeli," je dejala Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebaške pivovarne.

Stella Artois je s tradicijo proizvodnje že od leta 1366 ena najbolj znanih blagovnih znamk piva na svetu. Zaradi dolgoročnega partnerstva s teniškimi turnirji, kot sta Wimbledon in Roland Garros, je blagovna znamka Stella Artois sestavni del teniške kulture.

Vir: InStore
Foto: Stella Artois