SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nizozemska: Colruyt, Superunie in Coop ustanovili novo zavezništvo trgovcev na drobno

Svetovne

31.03.2025

Vasco International Trading so trgovci na drobno Colruyt Group, Coop Group in Superunie ustanovili evropsko zavezništvo, da bi okrepili svoj položaj v nakupovalnih pogovorih z multinacionalnimi blagovnimi znamkami.

Z novom zavezništvom, ki ima sedež v Amsterdamu želijo okrepiti konkurenčni položaj  treh partnerjev pri pogajanjih o cenah in drugih pogojih z mednarodnimi dobavitelji.

"Kupovali bomo skupaj. S Superunie sodelujemo že od devetdesetih let prejšnjega stoletja. Obstaja veliko prekrivanje glede dobaviteljev in palete izdelkov. So v enakem položaju kot mi in še niso mednarodno organizirani za nakup blagovnih znamk A, medtem ko to njihovi konkurenti že počnejo. Prav tako poznamo Coop iz Agecore in obstaja veliko medsebojnega zaupanja," je za RetailDetail povedal glavni nabavni direktor skupine Colruyt, Geert Roels.

Colruyt bo ostal še vedno tudi del zavezništva Agecore in bo še naprej kupoval njihove trgovske znamke kot del EMD.

"Smo v slabšem konkurenčnem položaju in  zato je to logičen korakProizvajalci imajo še vedno satelitske pisarne v Belgiji, vendar se prave odločitve sprejemajo na mednarodni ravni. Poleg tega vsi naši konkurenti kupujejo mednarodno. Združitev moči je potrebna, saj vse postaja vse bolj povezano in mednarodno obarvano.Superunie je približno enake velikosti kot mi v smislu obsega nakupov, Coop je nekoliko večji, vključno z njihovimi gostinskimi dejavnostmi. Nismo največje zavezništvo in smo odprti za dolgoročno pridružitev drugih partnerjev. Resnično smo si tega zelo želeli,"poudarja Roels.

Trije partnerji imajo v lasti vsak tretjino delnic Vasco International."

Prva pogajanja z zunanjimi partnerji bodo začeli jeseni letos. Zavezništvo bodo prvo leto začeli skromno, dolgoročno pa se želijo v Vasco International pogajati s približno petdesetimi največjimi multinacionalkami v industriji FMCG.

V zavezništvu si ne postavljajo konkretnih ciljev glede nakupnih prednosti. "Svetovalci nas privabljajo z impresivnimi odstotki, a najprej želimo združiti naše najboljše prakse in zbrati znanje prek meja. Že majhen odstotek pri velikem znesku bi se že splačal," zaključi Roels.

Vir: Detail Detail

Foto: Vasco International