Na samem vrhu rast je Carlsbergova podružnica na Švedskem, ki je v zadnjih treh letih dosegla veliko, dvomestno rast prodaje in vztrajno pridobivala tržni delež, so zapisali v izjavi za javnost.
Kot pojasnjujejo v podjetju, je enako pomemben tudi način, na katerega je bil ta uspeh dosežen. Z naložbami v močne zmogljivosti, rast neodvisnih restavracij, osredotočenost na individualno embalažo in trajnost, s povečano uporabo rPET embalaže.
Ta nagrada je tudi priznanje za močna strateška partnerstva Carlsberga in PepsiCa, vključno z dolgoročno rastjo na Norveškem, zavezanostjo k izgradnji poslovanja v Švici in pomembno naložbo v Britvicu ter za krepitev poslovanja v Združenem kraljestvu in na Irskem.
Z letošnjim prevzemom Britvica Carlsberg "polni" izdelke PepsiCa na sedmih trgih po vsem svetu. To so naslednji trgi: Švedska, Norveška, Švica, Združeno kraljestvo, Irska, Kambodža in Laos.
Prihodnje leto se bosta temu seznamu pridružila dva nova trga, Kazahstan in Kirgizistan.
S 1. januarjem 2026 bodo prevzeli proizvodnjo, prodajo in distribucijo brezalkoholnih pijač PepsiCa še v teh dveh državah. V okviru sodelovanja nameravajo v Carlsbergu vložiti več kot 100 milijonov evrov v izgradnjo novega obrata za proizvodnjo brezalkoholnih pijač v Kazahstanu.
Vir: InStore
Foto: Carlsberg