Naš čas in pozornost sta postala najdragocenejša vira, tehnologija pa se nenehno bori zanju, pogosto na način, ki nas izčrpava, obremenjuje in drži nenehno povezane.
Ali je mogoče tehnologijo oblikovati tako, da nam olajša življenje, namesto da ga prevzame? Odgovor na to vprašanje bo podala Amber Case "powered by ENNA", cyborg antropologinja in ena najvplivnejših žensk v tehnologiji po izboru Fast Companyja, na Dnevih komunikacij, ki bodo potekali v Rovinju od 15. do 18. maja.
Case preučuje odnos med ljudmi in tehnologijo ter raziskuje, kako nas naprave spreminjajo, čustveno, družbeno in fizično. Kariero je posvetila iskanju odgovorov na vprašanje, kako lahko tehnologija deluje za nas in ne proti nam, svoje poglede pa je zapisala v knjigah Calm Technology in A Kids Book About Technology, ki sta nekakšna vodnika za ustvarjanje bolj humane digitalne prihodnosti.
»Ponosni smo, da ENNA kot skupina, usmerjena v trajnostno prihodnost in tehnologijo, prinaša temo, o kateri moramo vse več govoriti. Naša slogana: „Za jutri, ki šteje“ in „Way to grow“ izražata ideje, o katerih bo govorila tudi Amber Case. Kako razvijati tehnologijo, ki koristi ljudem,« je povedala Dorotea Lazanin Jelenc, vodja korporativnega komuniciranja in marketinga podjetja ENNA.
Na Dnevih komunikacij bo Case predstavila predavanje Designing Calm Technology, v katerem bo pojasnila, kako oblikovati tehnologijo, ki "ve", kdaj se mora izpostaviti in kdaj umakniti. Brez nenehnih obvestil, motenj in digitalnega kaosa. Namesto tehnologije, ki nas izčrpava, bo predstavila ideje za rešitve, ki spoštujejo našo pozornost in nam pomagajo biti produktivni brez občutka preobremenjenosti.
Case se bo na glavni festivalski oder pridružila slavni humanoidni umetni inteligenci Sophii, najbolj inovativnemu CMO-ju na svetu po izboru Business Insiderja in dobitniku več kot 200 nagrad Cannes Lions, Fernandu Machadu,"powered by A1"; Karen Nelson-Field, vodilni svetovni strokovnjakinji za ekonomijo pozornosti in največkrat objavljani avtorici na WARC-u; Blairu Ennsu, največji svetovni avtoriteti za prodajo in oblikovanje cen kreativnih storitev; Michaelu Corcoranu, najbolj spletnemu trolu in nekdanjemu vodji družbenih omrežij pri Ryanairu; Marishi Lakhiani, strokovnjakinji za umetno inteligenco in avtomatizacijo rasti blagovnih znamk ter maksimizacijo donosnosti oglaševanja (ROAS); Johanu Ronnestamu, globalnemu strokovnjaku za blagovne znamke, serijskemu podjetniku in kreativnemu vizionarju kampanj za blagovne znamke, kot so: Volvo, Adidas in Nike; ter Mirelli Crespi, kreativni strateginji, ki stoji za več kot 2000 oglasi mesečno v šestih jezikih za globalne blagovne znamke, kot so: Amazon, Meta, Unilever in Ubisoft.
Organizatorji so napovedali močno zasedbo voditeljev iz Hrvaške in sveta, ki bodo sodelovali v programu enega najpomembnejših dogodkov na tem področju za vse, ki se ukvarjajo s kreativnostjo in komunikacijami.
Vsi, ki želijo biti del te posebne izkušnje v Rovinju, lahko informacije o sodelovanju najdejo naspletni strani www.danikomunikacija.com.
Dnevi komunikacij... Dnevi komunikacij so bili po izboru britanskega Association Excellence Awards prepoznani kot eden najbolših dogodkov na svetu, zahvaljujoč svojemu izvirnemu pristopu, edinstveni festivalski ponudbi, visoki kakovosti produkcije in organizacije. Nova izdaja festivala – ki slovi po tem, da na enem mestu zbere ključne predstavnike oglaševalcev, agencij, strokovnjake za odnose z javnostmi, medije in druge profesionalce iz komunikacijske industrije – bo tudi to pomlad v rovinjskem hotelu Lone gostila vse tiste, ki komunikacijsko industrijo hkrati ljubijo in sovražijo, a do nje, zahvaljujoč festivalu, ne morejo ostati ravnodušni. Več informacij je na voljo na uradni spletni strani festivala www.danikomunikacija.com. O organizatorjih... Hrvaško društvo družb za tržno komuniciranje (HURA) je vodilno strokovno združenje v sektorju tržnega komuniciranja na Hrvaškem. Članice HURA so nekatere izmed najbolših in najbolj nagrajevanih domačih agencij. HURA organizira nacionalni festival tržnega komuniciranja Dnevi komunikacij s pripadajočimi tekmovanji Effie, IdejaX, MIXX in Young Lions, marketinško akademijo HOWtoWOW, regionalni pregled oglaševalskih agencij BalCannes, redna izobraževanja in številne druge projekte. Prizadeva si za izboljšanje tržnih pogojev in napredek celotne industrije, kar vključuje lobiranje, pogajanja z zakonodajalcem, promocijo stroke, številne raziskave in statistike, svetovanje in drugo. Na mednarodni ravni deluje v okviru svetovnega združenja agencij VoxComm, EACA (Evropsko združenje agencij za tržno komuniciranje), je ekskluzivni predstavnik organizacij Cannes Lions in Effie Worldwide za Hrvaško ter kot Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia del svetovne mreže IAB Global Network. |
Foto: Emica Elveđi/PIXSELL