SLO bocni levo
SLO bocni desno

Srbija: 12. Marketing Summit presegel pričakovanja, NOV KONCEPT-NOV REKORD

Regionalne

26.03.2025

Včeraj, 25. marca, je v fenomenalni dvorani Immersive Sava Centra, uspešno potekal dvanajsti Marketing Summit Beograd.

Osrednja konferenca o trženju FMCG blagovnih znamk in storitev je tudi letos združila govorce in udeležence iz sveta marketinga. Poudarek konference je bil na raziskavah, medijskem spletu, digitalnem, nakupovalnem marketingu, cenovni politiki, navdihu, a tudi maloprodajnih medijih.

Udeleženci so fizično lahko uživali v posebnem in novem okolju za Marketing Summit, sam dogodek pa se je začel na posebej pripravljenem glavnem odru.

Nato je tekla beseda o tržnih raziskavah, medijskem spletu, umetni inteligenci, orodjih in promocijah.

Prostor s(m)o razdelili na tri tematske sobe: Retail Media, Shopper Marketing in Pricing Policy.

Letošnji koncept je zajemal veliko število tem in rekordno število predavateljev.

Udeleženci so lahko izbirali predstavitve, ki so ustrezale njihovim interesom in potrebam. Prav tako s(m)o  konferenco snemali in je lahko vsak istočasno spremljal predstavitve iz drugih prostorov.

Konferenca, ki jo je organiziral InStore Srbija, je združila predstavnike najpomembnejših podjetij, ki delujejo v sektorju FMCG (trgovci, proizvajalci, distributerji ...), kot tudi podpornih industrij (IT industrija, digitalne platforme, agencije ...).

Marketing Summit je namenjen direktorjem marketinga, vodjem marketinga in blagovnih znamk, marketinškim strokovnjakom, a tudi vsem tistim, ki želijo slišati marsikaj novega in izboljšati svoje veščine in znanja na tem področju.

Udeleženci Marketing Summita so poslušali mnenja in predstavitve naslednjih strokovnjakov: 

Momčilo Radovanović, Strategic Manager, Google, Irska,
Mario Milovanović, Shopper Experience Marketing Director Europe OU, The Coca-Cola Company,
Vesna Matijević, Consumer Insight Director, Ferrero, USA,
Nikos Syrios, Advertising Sales Manager CEE, Rakuten Viber,
Nikola Kostoski, Chief Marketing and Costumer Officer, Dr. Max,
Slavica Lalović, Senior brand manager, Jaffa,
Ognjen Lazić, Marketing director, Bambi,
Vesna Marđonović, Stars Adriatic, Slovenija,
Dobrinka Vićentijević, Shopper insights director, EyeSee,
Kosta Greci, Marketing director, DIS market Srbija,
Goran Sovilj, Co-founder & Sales Director, GMD Solutions,
Marta Janjić, Client Sales Executive, NielsenIQ,
Aleksandar Petković, President of Retail Media Committee, IAB Srbija & Head of marketing, WMG Products & Services,
Dušan Grujić, Managing Director, Retail Zoom,
Marijana Agić-Molnar, CEO, Direct Media United Solutions,
Milan Bjeloglav, General Manager, CBS System,
Marina Mateković, Marketing & Format Development Director, Delhaize Serbia,
Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt,
Filip Kadović, Co-founder, Promogation,
Irena Pavlović, Co-founder, Promogation,
Kristijan Matijašević, Direktor, Abnormal agency.

P.S. InStore Srbija se tej priložnosti zahvaljuje vsem govorcem, sponzorjem in predvsem udeležencem, ki so poskrbeli, da je Marketing Summit uspel.

Upamo, da se naslednje leto vidimo v še večjem številu!

InStore Srbija