Osrednja konferenca o trženju FMCG blagovnih znamk in storitev je tudi letos na enem kraju združila govorce in udeležence iz sveta marketinga.
Letos je poudarek konference na raziskavah, medijskem spletu, digitalnem, nakupovalnem marketingu, cenovni politiki, navdihu, a tudi maloprodajnih medijih.
Udeleženci imajo priložnost prisostvovati velikemu dogodku, tokrat v posebnem vzdušju Marketing Summit-a. Dogodek se je začel na glavnem odru, nato pa bo prostor razdeljen na tri tematske sobe: Retail Media, Shopper Marketing in Pricing Policy.
Letošnji koncept zajema veliko število tem in rekordno število govorcev. Več o programu in konferenci si lahko preberete TUKAJ.
Udeleženci lahko izbrajo predstavitve, ki ustrezaj njihovim interesom in potrebam. Prav tako konferenco ponovno snemamo, tako da lahko vsi spremljajo dogajanje iz različnih prostorov.
Konferenca, ki jo organizira InStore Srbija, povezuje predstavnike najpomembnejših podjetij, ki delujejo v sektorju FMCG (trgovci, proizvajalci, distributerji ...), kot tudi podporne industrije (IT industrija, digitalne platforme, agencije ...).
Marketing Summit je namenjen direktorjem in vodjem marketinga ter blagovnih znamk, marketinškim strokovnjakom, a tudi vsem, ki želijo slišati nekaj novega in izboljšati svoje veščine in znanja na tem področju.
Strokovnjaki Marketing Summita, ki letos predavajo so:
Momčilo Radovanović, Strategic Manager, Google, Irska,
Mario Milovanović, Shopper Experience Marketing Director Europe OU, The Coca-Cola Company,
Vesna Matijević, Consumer Insight Director, Ferrero, USA,
Nikos Syrios, Advertising Sales Manager CEE, Rakuten Viber,
Nikola Kostoski, Chief Marketing and Costumer Officer, Dr. Max,
Slavica Lalović, senior brand manager, Jaffa,
Ognjen Lazić, marketing director, Bambi,
Vesna Marđonović, Stars Adriatic, Slovenija,
Dobrinka Vićentijević, shopper insights director, EyeSee,
Kosta Greci, marketing director, DIS market Srbija,
Goran Sovilj, Co-founder & Sales Director, GMD Solutions,
Marta Janjić, Client Sales Executive, NielsenIQ,
Aleksandar Petković, President of Retail Media Committee, IAB Srbija & Head of marketing, WMG Products & Services,
Dušan Grujić, Managing Director, Retail Zoom,
Marijana Agić-Molnar, CEO, Direct Media United Solutions,
Milan Bjeloglav, General Manager, CBS System,
Marina Mateković, Marketing & Format Development Director, Delhaize Serbia,
Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt,
Filip Kadović, co-founder, Promogation,
Irena Pavlović, co-founder, Promogation,
Kristijan Matijašević, Direktor, Abnormal agency.