Young Lions Croatia je tekmovanje, na katerem se nova generacija nacionalne komunikacijske industrije poteguje za naziv najboljših mladih kreativcev. Z osvojitvijo prestižne nagrade Grand Prix dobita zmagovalca izjemno priložnost, da se kot predstavnika Hrvaške pomerita z najboljsimi vrstniki z vsega sveta na globalnem tekmovanju Cannes Young Lions in doživita svetovni festival kreativnosti Cannes Lions. Zmagovalca letošnjega 24-urnega izziva sta Ana Csik in Mate Šola (McCann Zagreb) s projektom "The Art Can Contain It".
V prostorih zagrebškega inovacijskega centra ZICER je več kot 100 udeležencev v parih pripravljalo rešitve v šestih kategorijah: Design, Digital, PR, Marketers, Media in Print. Seznam zmagovalnih ekip je naveden v nadaljevanju.
Zmagovalca kategorije PR sta Ana Csik in Mate Šola (na fotografiji, McCann Zagreb), hkrati tudi prejemnika Grand Prixa. Drugo mesto v tej kategoriji sta osvojili Nika Novak in Lara Paša (CTA komunikacije), tretje mesto pa si delita dve ekipi: Matea Ivančić in Izabela Klobučar (MinusMinus Agency) ter Jana Cvetko in Klara Rajnović (Komunikacijski laboratorij).
V kategoriji Digital sta prvo mesto osvojila Ivana Lovrić in Tomislav Kučina (Degordian), drugo mesto sta dosegli Paula Grabar in Dajana Cvjetković (Fabula), tretje mesto pa Renata Blek in Laura Vukelić (I TO NIJE SVE - prev. "In to ni vse"!).
Zmagovalca kategorije Design sta Luka Mitar in Matija Marić (Envy), druga sta bila Ana Jug in Petra Kardaš (ForgeBIT), tretja pa Sara Pejaković in Erol Čindrak (Ured za ideje).
V kategoriji Media sta prvo mesto osvojila Hana Malobabić in Dario Ambruš (Imago Ogilvy), drugo mesto pa Anamarija Igrec in Petra Sabljić (dentsu Croatia).
Kategorija Marketers ni imela zmagovalcev, naslov finalistk pa sta si prislužili Karla Ivezić in Matea Glad (A1 Hrvaška).
V kategoriji Print ni bilo zmagovalcev niti finalistov.
Podelitev nagrad zmagovalcem bo potekala na slovesni prireditvi v okviru Dnevov komunikacij 16. maja ob 21. uri. Vsi zainteresirani si bodo lahko izbrane rešitve ogledali še isti festivalski dan na predstavitvi finalistov in zmagovalcev.
"Morda najzahtevnejše tekmovanje doslej. HURA nas je vse presenetila z izborom naročnika, Velesajam pa je bil poln nadarjenih mladih levov z izostrenimi kremplji, kar je letošnje tekmovanje naredilo še posebej razburljivo, našo zmago pa še slajšo. Hvala strokovni žiriji, da je našo idejo prepoznala kot zmagovalno, HURA-i za odlično organizacijo in Jadrani iz KONTEJNER-ja, da je bila del te zgodbe in svojo organizacijo predstavila v najboljši luči," sta sporočila zmagovalca Ana Csik in Mate Šola.
Pomembna posebnost tekmovanja je njegov neprofitni značaj – naročnik, katerega izziv rešujejo tekmovalci, je vsako leto neprofitna organizacija ali društvo civilne družbe, ki prejme zmagovalno kreativno rešitev tekmovalcev. Letos so tekmovalci pripravljali rešitve za zagrebško združenje KONTEJNER – biro za sodobno umetniško prakso, katerega cilj je javnosti približati nov umetniški program v novem prostoru KONTEJNER-ja.
"Biti del žirije Young Lions Croatia je bila izjemno dragocena izkušnja. Za KONTEJNER, neprofitno združenje, ki že več kot 20 let ustvarja sodobno umetnost, je bilo zanimivo videti, kako mladi kreativni talenti iz področja tržnega komuniciranja pristopajo k izzivu oblikovanja rešitve za našo organizacijo. Zavedamo se, da je bil izziv zahteven, saj je zahteval spremembo perspektive – razmišljanje izven okvirjev komercialnih projektov in usmerjanje kreativnosti v delovanje neprofitne organizacije. Interdisciplinarnost je sestavni del naše sodobne umetniške prakse, sodelovanje s kreativno industrijo pa odpira nove razburljive pristope. Veselimo se nadaljnjega sodelovanja z zmagovalno ekipo in razvoja projekta, ki bo pripeljal novo občinstvo v naš novi prostor v kompleksu VJESNIK v Zagrebu," je izjavila Jadrana Ćurković (KONTEJNER), svetovalka za marketing in komuniciranje, predstavnica naročnika.
Poleg predsednika žirije Seana Poropata (Studio Sonda) in predstavnice naročnika Jadrane Ćurković so o izboru najboljših del letošnjega tekmovanja odločali še: Lucija Dorotić (404 agency), Nebojša Grbačić (CVOKE), Anamarija Horaček (MMB Media Agentur), Alen Kekić (I TO NIJE SVE!), Marina Knežević (Kraš), Marijana Novak (Pro media group), Zvonimir Pelko (JGL), Ivica Skočić (McCann Zagreb) in Petar Tanta (CTA komunikacije).
Tekmovanje je s svojo bazo za udeležence podprl tudi Shutterstock. Po nepozabni tekmovalni avanturi med hrvaškimi ekipami in izkušnji svetovnega festivala kreativnosti Cannes Young Lions, ki še sledi, bodo mladi levi imeli priložnost svoje znanje preizkusiti tudi na globalnem tekmovanju Cannes Young Lions.
Več informacij o tekmovanju najdete na uradni spletni strani www.danikomunikacija.com.
O dnevih komunikacij... Dnevi komunikacij so bili po izboru britanskega Association Excellence Awards prepoznani kot eden najbolših dogodkov na svetu, zahvaljujoč svojemu izvirnemu pristopu, edinstveni festivalski ponudbi, visoki kakovosti produkcije in organizacije. Nova izdaja festivala – ki slovi po tem, da na enem mestu zbere ključne predstavnike oglaševalcev, agencij, strokovnjake za odnose z javnostmi, medije in druge profesionalce iz komunikacijske industrije – bo tudi to pomlad v rovinjskem hotelu Lone gostila vse tiste, ki komunikacijsko industrijo hkrati ljubijo in sovražijo, a do nje, zahvaljujoč festivalu, ne morejo ostati ravnodušni. Več informacij je na voljo na uradni spletni strani festivala www.danikomunikacija.com. O organizatorjih... Hrvaško društvo družb za tržno komuniciranje (HURA) je vodilno strokovno združenje v sektorju tržnega komuniciranja na Hrvaškem. Članice HURA so nekatere izmed najbolših in najbolj nagrajevanih domačih agencij. HURA organizira nacionalni festival tržnega komuniciranja Dnevi komunikacij s pripadajočimi tekmovanji Effie, IdejaX, MIXX in Young Lions, marketinško akademijo HOWtoWOW, regionalni pregled oglaševalskih agencij BalCannes, redna izobraževanja in številne druge projekte. Prizadeva si za izboljšanje tržnih pogojev in napredek celotne industrije, kar vključuje lobiranje, pogajanja z zakonodajalcem, promocijo stroke, številne raziskave in statistike, svetovanje in drugo. Na mednarodni ravni deluje v okviru svetovnega združenja agencij VoxComm, EACA (Evropsko združenje agencij za tržno komuniciranje), je ekskluzivni predstavnik organizacij Cannes Lions in Effie Worldwide za Hrvaško ter kot Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia del svetovne mreže IAB Global Network. |
Spremljate jih lahko na uradnih Facebook in LinkedIn straneh, več o HURA pa je na www.hura.hr.
P.S. Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia je kolektivni predstavnik in ambasador industrije interaktivnega marketinga ter del velike svetovne organizacije IAB Global Network na Hrvaškem. Kot del Hrvaškega društva družb za tržno komuniciranje (HURA) povezuje ključne akterje, vključene v rast interaktivnega marketinga, in vztraja pri najvišjih standardih. Hrvaški trg je s to povezavo pridobil dostop do številnih materialov, specializiranih izobraževanj, nagrad, raziskav, analiz in mreže, ki bodo ekskluzivno dostopni prek IAB Croatia.
Več informacij na www.iab-croatia.com ter na Facebooku in LinkedInu.