SLO bocni levo
SLO bocni desno

Hrvaška: Nova era družbenih omrežij na Dnevih komunikacij v Rovinju: Kako združiti kreativnost, podatke in umetno inteligenco za maksimalne rezultate?

Regionalne

22.03.2025

Mirella Crespi se pridružuje programu priljubljenega festivala tržnega komuniciranja od 15. do 18.maja ter v Rovinju odpira temo sinergije podatkov, strategije in kreativnosti!

 

Kreativnost in podatki skupaj predstavljajo močan instrument za doseganje vrhunskih rezultatov – medtem ko kreativnost prinaša inovativne ideje, podatki omogočajo sprejemanje pravih odločitev. Toda kako jih združiti v zmagovalno kombinacijo?

Odgovor boste izvedeli na Dnevih komunikacij, festivalu komuniciranja in kreativnosti, ki bo potekal od 15. do 18. maja v Rovinju, na predavanju, ki ga bo na glavni festivalski oder prinesla briljantna kreativna strateginja Mirella Crespi (na fotografiji).

Crespi je ustanoviteljica in direktorica podjetja Creative Milkshake, enega največjih evropskih studiev, ki združuje performance in kreativnost. Mesečno stoji za več kot 2000 oglasi v šestih jezikih za globalne znamke, kot so Amazon, Meta, Unilever in Ubisoft. Vendar Crespi ni le ustvarjalni um – je strateginja, ki podatke razume bolje kot kdorkoli in jih zna preoblikovati v kampanje, ki ne le privlačijo pozornost, temveč prinašajo tudi konkretne poslovne rezultate. S svojim inovativnim pristopom razbija mit, da sta kreativnost in učinkovitost v marketingu nasprotji – ravno nasprotno, združuje ju brezhibno ter znamkam kaže pot do maksimalnega učinka.

Kako obvladati vse korake pri ustvarjanju oglasov z visoko učinkovitostjo na družbenih omrežjih – od raziskovanja do produkcije, testiranja in optimizacije? V svojem predavanju z naslovom "Data Doesn’t Lie, Your Creativity Does" bo Crespi predstavila najnovejše metodologije in najboljše prakse za razvoj oglasov, ki združujejo podatke, strategijo in umetno inteligenco z namenom povečanja dosega kampanj ter izboljšanja rezultatov na vseh platformah. Vsi, ki želijo svojo oglaševalsko igro dvigniti na novo raven in kreativnost spremeniti v merljive poslovne uspehe, tega predavanja ne bodo želeli zamuditi.

Crespi se bo na glavnem festivalskem odru pridružila vrhunski mednarodni zasedbi predavateljev, med katerimi bodo tudi slavna humanoidna umetna inteligenca Sophia; najbolj inovativen CMO na svetu po izboru Business Insiderja in dobitnik več kot 200 nagrad Cannes Lionsa Fernando Machado (powered by A1); Karen Nelson-Field, vodilna svetovna strokovnjakinja za ekonomijo pozornosti in najbolj objavljena avtorica na WARC-u; Blair Enns, vodilni svetovni strokovnjak za prodajo in cenovne strategije v kreativnih industrijah; Michael Corcoran, eden najbolj prepoznavnih (in duhovitih) digitalnih strategov današnjega časa; Marisha Lakhiani, strokovnjakinja za uporabo umetne inteligence in avtomatizacije pri rasti znamk ter povečevanju donosnosti oglaševalskih vlaganj (ROAS); ter Johan Ronnestam, strokovnjak za blagovne znamke, serijski podjetnik, kreativni vizionar in deskar.

Vsi, ki želijo postati del tega edinstvenega doživetja med 15. in 18. majem v Rovinju, lahko več informacij o sodelovanju najdejo na www.danikomunikacija.com.

O dnevih komunikacij...

Dnevi komunikacij so bili po izboru britanskega Association Excellence Awards prepoznani kot eden najbolših dogodkov na svetu, zahvaljujoč svojemu izvirnemu pristopu, edinstveni festivalski ponudbi, visoki kakovosti produkcije in organizacije. Nova izdaja festivala – ki slovi po tem, da na enem mestu zbere ključne predstavnike oglaševalcev, agencij, strokovnjake za odnose z javnostmi, medije in druge profesionalce iz komunikacijske industrije – bo tudi to pomlad v rovinjskem hotelu Lone gostila vse tiste, ki komunikacijsko industrijo hkrati ljubijo in sovražijo, a do nje, zahvaljujoč festivalu, ne morejo ostati ravnodušni. Več informacij je na voljo na uradni spletni strani festivala www.danikomunikacija.com.

O organizatorjih...

Hrvaško društvo družb za tržno komuniciranje (HURA) je vodilno strokovno združenje v sektorju tržnega komuniciranja na Hrvaškem. Članice HURA so nekatere izmed najbolših in najbolj nagrajevanih domačih agencij. HURA organizira nacionalni festival tržnega komuniciranja Dnevi komunikacij s pripadajočimi tekmovanji Effie, IdejaX, MIXX in Young Lions, marketinško akademijo HOWtoWOW, regionalni pregled oglaševalskih agencij BalCannes, redna izobraževanja in številne druge projekte. Prizadeva si za izboljšanje tržnih pogojev in napredek celotne industrije, kar vključuje lobiranje, pogajanja z zakonodajalcem, promocijo stroke, številne raziskave in statistike, svetovanje in drugo. Na mednarodni ravni deluje v okviru svetovnega združenja agencij VoxComm, EACA (Evropsko združenje agencij za tržno komuniciranje), je ekskluzivni predstavnik organizacij Cannes Lions in Effie Worldwide za Hrvaško ter kot Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia del svetovne mreže IAB Global Network.

Spremljate jih lahko na uradnih Facebook in LinkedIn straneh, več o HURA pa je na www.hura.hr.

P.S. Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia je kolektivni predstavnik in ambasador industrije interaktivnega marketinga ter del velike svetovne organizacije IAB Global Network na Hrvaškem. Kot del Hrvaškega društva družb za tržno komuniciranje (HURA) povezuje ključne akterje, vključene v rast interaktivnega marketinga, in vztraja pri najvišjih standardih. Hrvaški trg je s to povezavo pridobil dostop do številnih materialov, specializiranih izobraževanj, nagrad, raziskav, analiz in mreže, ki bodo ekskluzivno dostopni prek IAB Croatia.

Več informacij na www.iab-croatia.com ter na Facebooku in LinkedInu.