"Z odprtjem naše prve trgovine na Portugalskem zdaj delujemo v 12 evropskih državah. Našim strankam smo stalno ponujali kakovostne izdelke po najnižjih cenah, naša zaveza cenovni dostopnosti pa je odmevala bolj kot kdaj koli prej."
Ključni dejavniki rasti
Naš uspeh leta 2024 so vodili štirje glavni elementi:
1. Širitev trgovine:
Strategija širitve je privedla do dodanih 352 trgovin na naših trgih, vključno s Portugalsko in s poudarkom na novejših trgih, kot sta Italija in Španija.
2. Prilagodljiva ponudba dnevnih potrebščin:
Nadaljevali smo s ponudbo izdelkov, ki ustrezajo potrebam kupcev, s posebnim poudarkom na vsakodnevnih potrebah. Naša prilagodljiva in ustrezna ponudba izdelkov omogoča večjo zvestobo strank in pogostnost obiskov.
3. Vedno najnižja cena:
Naša zaveza ohranjanju najnižjih cen na trgu je ostala osrednja sestavina ponudb strankam. Dosledna osredotočenost na cenovno dostopnost nam je omogočila, da smo pritegnili cenovno občutljive stranke.
4. Motivirani in predani zaposleni:
Konec leta 2024 smo zaposlovali 79.681 predanih članov ekipe, katerih trdo delo in predanost storitvam za stranke sta bila ključna za naš uspeh. Še posebej smo ponosni, da je napredovalo 3.507 zaposlenih, saj negujemo talente in podpiramo karierni razvoj. Z vlaganjem v ljudi še naprej gradimo vključujoče in dinamično delovno mesto, kjer lahko uspevajo talenti.
Pogled naprej
Ko zremo v leto 2025 in kasnejša leta, ostajamo osredotočeni na rast. Načrtujemo vstop na dva nova trga, Švico in Romunijo in prepričani smo, da bomo letos lahko odprli približno 370 novih trgovin, s čimer bomo dodatno okrepili prisotnost in dosegli še več strank po vsej Evropi.
Še naprej bomo vlagali v ljudi, krepili zmogljivosti dobavne verige in delali z namenom, da bomo ohranili zavezanost trajnosti. Naše strateške prioritete so jasne: rast, učinkovitost in zagotavljanje izjemne vrednosti strankam.
Želim se zahvaliti našim delničarjem za neomajno zaupanje in podporo partnerjem za sodelovanje in seveda strankam za zvestobo. Skupaj gradimo močnejše, bolj odporno podjetje, pripravljeno na nadaljnji uspeh.
Na profilu Linkedina so iz Actiona zapisali, da so v letu 2024 v njihovih trgovinah sprejeli več strank kot kdaj koli prej. "Še naprej rastemo po vsej Evropi. Letos lansiramo v Švici in Romuniji, leta 2026 pa sledita Hrvaška in Slovenija." |
Hvala, ker ste del naše poti.