SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA: Coca-Cola Zero izbira najboljšo navijaško pesem za košarkarsko "marčevsko norost" - "March Madness"

Svetovne

19.03.2025

Lansirali so novo kampanjo z naslovom: "Fight Song", s katero želijo poudariti pomen navijanja med košarkarskimi tekmami.

Kampanjo so začeli pred "March Madnessom", zaključnim turnirjem univerzitetne košarkarske lige NCAA, ki vsako leto pritegne ogromno gledalcev.

Gre za nadaljevanje platforme_ “Best Coca-Cola Ever?”, ki so jo lansirali leta 2021 z namenom promocije preoblikovanega recepta in embalaže pijače kokakole.

V okviru kampanje so lansirali nov video, katerega sporočilo je, da "najboljši oboževalci zaslužijo najboljšo Coca-Colo." Video z naslovom: "Fight Song" se začne s serijo navijaških pesmi različnih univerz, ki sodelujejo na turnirju NCAA za fante in dekleta.  Video se konča s prizorom, v katerem dekle popije požirek Coca-Cole Zero, preden nadaljuje z navijanjem svoje ekipe.

Da bi še bolj pritegnili potrošnike, bodo lansirali platformo, ki bo oboževalcem omogočala glasovanje za najljubšo navijaško pesem, zmagovalci pa bodo lahko osvojili vstopnice za finale štirih najboljši ekip NCAA za moške ali ženske v letu 2026.

Poleg tega bodo organizirali aktivacije na kraju F4 samem, vključno z uličnimi preizkušnjami v mestih letošnjih gostiteljev Final Four-a, v San Antoniu in Tampi. Obiskovalce Final Four-a bo pričakala tudi posebna, zbirateljska izdaja pločevink Coca-Cola Zero Sugar.


Vir: Marketing Dive
Foto: Coca-Cola