"Že leta izboljšujemo ponudbo hrane in pijače, uvajamo inovacije v novih segmentih in s strateškimi prevzemi, da bi našim potrošnikom ponudili več pozitivnih izbir. Potrošniki bolj kot kdaj koli prej iščejo praktične in okusne možnosti, ki ustrezajo njihovemu življenjskemu slogu in naraščajočemu zanimanju za zdravje in dobro počutje. Poppi je odličen dodatek k našim prizadevanjem za preoblikovanje ponudbe za izpolnjevanje teh potreb," je dejal Ramon Laguarta, predsednik in izvršni direktor PepsiCa.
Poppi je hitro rastoča funkcionalna blagovna znamka gaziranih pijač, ki združuje probiotike, sadni sok in jabolčni kis za ustvarjanje nizkokalorične pijače z največ petimi grami sladkorja na posamezno enoto. Njen potrošniški pristop, kulturna prepoznavnost in hranilne vrednosti so ustvarili bazo zvestih oboževalcev in spodbudili hitro rast te znamke v ZDA, so sporočili iz podjetja.
"Ko sem v naši kuhinji obdelovala mak, me je gnala želja po bolj zdravi različici sode. Nismo si mogli predstavljati, koliko ljudi bomo dosegli s trudom, odločnostjo in jasnim poslanstvom ustvariti funkcionalno pijačo, ki bo prestala preizkus časa. Verjamemo, da bo poppi najljubša gazirana pijača za prihodnje generacije in neizmerno smo hvaležni naši neverjetni ekipi, partnerjem, ki so verjeli vame od začetka in, kar je najpomembnejše, naši skupnosti. Komaj čakamo, da začnemo novo poglavje s PepsiCo in omogočimo še večjemu številu ljudi, da uživajo v naši pijači. Prepričana sem, da bo PepsiCo ohranil tisto, zaradi česar je poppi poseben in nas podpiral pri nadaljnji rasti in inovacijah. Upam, da bo naša zgodba navdihnila druge, da bodo sledili svojim strastem, tvegali in verjeli, da je vse mogoče," je dejala Allison Ellsworth, soustanoviteljica znamke poppi.
"Medtem ko na novo oblikujemo naš portfelj, da bi izpolnili nove potrebe potrošnikov, je poppijeva edinstvena mešanica zdravja in kulture popoln dodatek naši ponudbi. Allison in njena ekipa so zgradili močno blagovno znamko, ki je pred trendi, z bazo zvestih potrošnikov in dokazano sposobnostjo rasti. Smo veliki oboževalci poppija in verjamemo, da bo v kombinaciji z našimi komercialnimi zmogljivostmi ta neverjetna blagovna znamka rasla in uvajala inovacije še mnogo let," je dejal Ram Krishnan, izvršni direktor PepsiCa.
Vir: InStore
Foto Pepsi