Med novostmi so največ inovacij zabeležili v kategoriji zamrznjenega in svežega mesa ter na področju profesionalne kuhinjske posode in opreme.
Za veliko število novih izdelkov je zaslužna ekipa v centru Planta Thinko, ki ga je podjetje odprlo leta 2022. V zadnjem letu so v tem centru preizkušali 165 izdelkov, od katerih so jih več kot sto spremenili, da bi izboljšali njihovo kakovost, so sporočili iz podjetja.
Z uvedbo novih izdelkov jih ima podjetje trenutno več kot 6.000 pod blagovnimi znamkami: Metro Chef, Metro Professional, Metro Premium, Rioba in Aro, ki predstavljajo več kot 38 % celotne Makrove prodaje v lanskem letu.
To je povečanje za dve odstotni točki v primerjavi s prejšnjim letom, ko je Makro Spain postal prva podružnica Metroja, ki je presegla cilj, da bo prodaja lastne blagovne znamke dosegla 35 % celotne prodaje do leta 2030.
"Razlog, da vsako leto krepimo ponudbo lastnih blagovnih znamk, je, da restavracijam ponudimo 100-odstotno veleprodajno in inovativno ponudbo, ki ustreza njihovim posebnim potrebam. Poleg tega naše blagovne znamke prispevajo h ekonomski vzdržnosti strank s konkurenčnimi in stabilnimi cenami," je dejal Enrique Díaz, direktor lastne blagovne znamke Makro.
Vir: InStore
Foto: Makro