Predstavo so odprli modeli, ogrnjeni v drzne silhuete, njihov videz pa so zaznamovali izdelki živahnih barv. Oblikovanje je bilo prirejeno tudi Lidlovi zavezanosti k dnevni ponudbi 160 vrst svežega sadja in zelenjave. Veliki finale modne revije je naredil še korak dlje, saj so izbrani gostje prejeli ekskluzivne kose oblačil iz Lidlovega sadja in zelenjave.
Šlo je za t.i. "Fashion Drip", umetniški pogled na osnovne izdelke iz špecerije, ki je dokazal, da sveži pridelki niso samo v shrambi in kuhinji, temveč tudi v modi.
Predstavljajte si limone kot ogrlice, ananas kot priložnostne okraske, kumare, zeleno in papriko pa kot pisane dodatke. Modni jezik je univerzalno privlačen, zato je bil ta izjemen dogodek še en vrhunec pri ozaveščanju o zdravem prehranjevanju.
Z modne piste dokazujemo, da se je treba odgovorno prehranjevati. Naš cilj je povečati delež beljakovinskih virov rastlinskega izvora v naši ponudbi in nenehno širiti izbor ekoloških živil, so sporočili iz Lidla.
Ob tem je Lidl v Nemčiji z modno izložbo presenetil tudi z novo kolekcijo oblačil imenovano "streetwear". Pod sloganom: »Uživajte v svežini«, sta se na modni stezi kot glavna modna elementa predstavljata sadje in zelenjava.
Uporabljena živila so porabili na kraju samem, jih podarili gostom, posredovali cateringu in Tafelu (banko hrane)-
Vir/Foto: Lidl International