SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nemčija: Henkel lani z rastjo prihodkov in dobička

ANALIZA

Svetovne

11.03.2025

Henkel je v proračunskem letu 2024 ustvaril 21,5 milijarde evrov prihodkov, kar predstavlja nominalno 0,3-odstotno rast v primerjavi s prejšnjim letom.

Negativni tečajni učinki so zmanjšali prihodke za 1,8 %, ob izločitvi teh pa je rast prihodkov dosegla 2,1 %. Prevzemi in odprodaje so imeli rahlo negativen vpliv v višini -0,4 %, predvsem zaradi umika Henklovih poslovnih dejavnosti iz Rusije leta 2023.

Organska rast prihodkov je dosegla 2,6 %, zaradi ugodnih cen in pozitivnega razvoja obsega prodaje.

Iz poslovne enote Adhesive Technologies so poročali o organski rasti prihodkov v višini 2,4 %, predvsem zaradi sektorjev mobilnosti in elektronike. Poslovna enota Consumer Brands je dosegla organsko rast prihodkov v višini 3 %, predvsem zaradi sektorja za nego las.

Prilagojeni dobiček iz poslovanja (EBIT) se je povečal za 20,9 %, na 3,09 milijarde evrov z 2,5 milijarde evrov leto prej, prilagojena stopnja dobička pa se je povečala na 14,3 %, v primerjavi z 11,9 % leta 2023.

Prilagojeni dobiček na delnico se je povečal za 23,2 %, na 5,36 evra, s 4,35 evra leto prej.

Prosti denarni tok je dosegel 2,3 milijarde evrov, kar je manj od 2,6 milijarde evrov kolikor je znašal prejšnje leto.

"Rezultati preteklega leta so jasna potrditev, da preobrazba Henkla uspešno napreduje in da smo, zahvaljujoč naši strateški agendi, osredotočeni na namensko rast in da smo na pravi poti, da podjetje najbolje pozicioniramo za prihodnost. To se odraža v napovedih za poslovno leto 2025, v katerem kljub poslovnemu okolju, ki ostaja zahtevno, pričakujemo nadaljnjo rast prodaje in dobička. Rad bi se zahvalil vsem Henklovim zaposlenim za njihovo izjemno uspešnost. Z njihovim timskim delom in izjemno predanostjo smo ponovno uspešni," je povedal Carsten Knobel, izvršni direktor Henkla.

V letu 2025 v podjetju pričakujejo organsko rast prihodkov, med 1,5 % in 3,5 %, pri čemer naj bi poslovna enota Adhesive Technologies napredovala med 2 in 4 %, potrošniške blagovne znamke pa med 1 in 3 %. Prilagojena stopnja dobička naj bi bila v razponu med 14 in 15,5 %.

Vir: InStore
Foto: Henkel